Review: lipstick en lipgloss Catrice en 2B

De laatste tijd heb ik iets met mijn lippen. Ik maak ze vaak heel fel op en dit liefst met een rode of roze lippenstift. Omdat ik eigenlijk helemaal niet zo veel lipproducten heb, ben ik vandaag een beetje gaan snuffelen bij Kruidvat.

lipstick top fotoo

Ik heb drie lipsticks en één lipgloss gekocht, van 2B en Catrice. Van het merk 2B had ik al wel eens gehoord maar dit is de eerste keer dat ik er iets van koop. Van Catrice heb ik al verschillende make-up producten, waar ik altijd heel tevreden over ben.

Catrice Ultimate Colour, 140 Pinker-bell €3,99

Pinker-Bell

Deze lipstick is redelijk vloeibaar als je hem op je lippen smeert. Dit maakt het een beetje moeilijk bij het aanbrengen omdat hij gemakkelijk uitloopt. De kleur is donker roos met een subtiele paarse schijn, het is een leuke, interessante kleur. De lipstick is niet echt dekkend en als je meerdere lagen aanbrengt gaat hij echt uitlopen. Hij blijft ongeveer 2 uur en half goed voor je hem moet bijwerken.
Ik denk niet dat ik deze lipstick zo vaak zal dragen omdat hij niet echt aangenaam voelt op mijn lippen. De kleur vind ik wel heel leuk.

2B Lipstick, 19 Love Pink €4,95

Love pink
Er zit enorm veel shimmer in deze lipstick en daar ben ik niet echt fan van. Hij heeft een licht roze kleur maar is toch heel fel en hij heeft veel pigment. Deze kleur doet me echt aan Barbie denken! Hij heeft een goede structuur en brengt gemakkelijk aan. De lipstick blijft ongeveer 5 tot 6 uur zitten, als je niet te veel eet of drinkt.
Ik vind dat deze kleur niet echt bij mij past maar met de juiste outfit kan het misschien wel mooi worden. Hij voelt lekker op mijn lippen en ik vind het wel een groot voordeel dat hij zo lang blijft zitten.

2B Lipstick, 16 Fuchsia Crush €4,95

fuchsia crush
Ooooh deze is zo leuk! Het is helemaal de kleur die ik zocht. Deze lipstick heeft een fel roze kleur en veel pigment. Hij brengt gemakkelijk aan en blijft ook zo’n 5 uur zitten, als je niet een hele dag door drinkt of eet.
Hij voelt heel lekker op mijn lippen. Deze lipstick ga ik echt vaak dragen!

Catrice Infinite Shine Lipgloss, 120 Little Red Dress €2,99

Little Red Dress
Dit is een hele mooie rode kleur, die niet te fel is. Deze lipgloss is niet zo dekkend maar dat vind ik er net zo leuk aan. Hij is wel heel vloeibaar en daardoor brengt hij niet zo gemakkelijk aan. Het borsteltje vind ik heel vreemd, het is een gebogen sponsachtig dingetje met een putje in het midden waar de lipgloss blijft inzitten. Geen idee waarvoor dat putje dient want als je het over je lippen veegt blijft alle lipgloss er gewoon inzitten… Dit kan je natuurlijk gemakkelijk oplossen door een lippenpenseel te gebruiken maar toch, ik vind het een nadeel.
De kleur vind ik super. Ik sta niet echt met een fel rode kleur en daarom vind ik deze zo leuk. Ik zal hem zeker vaker dragen.

Het meest enthousiast ben ik over Fuchsia Crush en Little Red Dress, maar ik kan niet kiezen welke mijn favoriet is! Ik zal ze allebij wel redelijk vaak dragen. Voor Love Pink moet ik nog een juiste outfit zoeken, want ik denk dat hij dan wel mooi kan zijn.
Ik ben tevreden over mijn aankoop en heel blij dat ik een paar nieuwe kleurtjes aan mijn (heel kleine) collectie kan toevoegen!

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

