Winter fashion inspiratie

fashion top fotoo

Outfits uitzoeken tijdens de winter vind ik het leukst. Je kan zoveel meer doen met je kleding dan in de zomer wanneer je gewoon een topje met short of kleedje aandoen. Tijdens de winter kan je zoveel verschillende dingen doen en ik vind het dan ook fantastisch om op Pinterest inspiratie op te doen. Vandaag laat ik jullie een paar trends van deze winter zien.

bont

Bont

Jassen met lange mouwen, zonder mouwen, sjaals, kappen, in bruin, zwart, wit, grijs, beige, … noem maar op! Bont is helemaal in deze winter maar zorg er wel voor dat het nep bont is zodat er zeker geen diertjes voor afgezien hebben.

sweaters

Comfy sweaters

Deze kan je heel casual dragen, met een print of tekst erop, meer classy met hakken eronder, … Ik draag ze zelf het liefst met een skinny jeans en All Stars.

leren mouwen

Jassen met leren mouwen

Deze zijn al een tijdje in de mode maar zijn deze winter ook niet weg te denken uit het straatbeeld. Je kent ze wel, de body is in een zachte stof en de mouwen en sommige details zijn van (nep) leer. Ikzelf een lange beige jas met zwarte nep leren mouwen die ik super graag draag. Ik hou van classy maar ook van stoer en deze jas is daar een goede combinatie van. Je ziet deze jassen in lange en korte versie en vooral in groen, zwart en beige.

Jeans hemden

Jeans hemden

In de zomer zag je deze ook wel maar ik vind ze zelf meer geschikt voor als het wat kouder wordt. Het is heel mooi als je dit combineert met zwart en bruin of als je er een classy blazer over draagt.

Studs

Studs, studs, studs!

Ja, wat kan ik hier over zeggen? Ik vind studs super geweldig!!! Vooral in goud (omdat ik een obsessie heb met gouden juwelen) maar het kan natuurlijk ook in zilver of zwart. Op kleding, handtassen, accessoires, … Ooooh, ik hou van studs.

Peplum

Peplum

Dit kledingstuk is heel vrouwelijk en classy en je kan het in zoveel verschillende stijlen vinden. Als topje, als blouse met lange mouwen, in kant, in een dikkere stof, met een print, in leer, … Je kan een saaie outfit heel gemakkelijk iets extra geven met een peplum.

Glitter

Glitter

Zeker met de feestdagen dragen veel mensen glitter. Ik zou dit echt het hele jaar door kunnen dragen omdat ik alles met glitter geweldig vind! Maar met de koude, donkere dagen kan iedereen wel wat sparkle gebruiken en dat is iets met glitter de perfecte oplossing.

Bedankt voor het lezen en voor iedereen al een gelukkig nieuwjaar!

XOXO Jerka

Geef een reactie

