ASMR filmpje

Sinds ik ASMR (autonomous sensory meridian response) heb leren kennen slaap ik zo veel beter. De laatste 2 jaar had ik echt moeite met in slaap vallen en ik kon nog zo moe zijn, ik bleef gewoon wakker, soms wel uren. Een half jaar geleden ben ik opzoek gegaan naar dingen die hierbij kunnen helpen en zo kwam ik terecht bij ASMR. Het is een tinteling die je voelt in je hoofd door een bepaald geluid en/of beeld. Die tinteling is heel rustgevend en kalmerend en bij veel mensen ook slaapwekkend. Je kan er naar luisteren voor het slapen maar bijvoorbeeld ook tijdens het lezen van een boek, tijdens het studeren of gewoon als je even wilt relaxen. Je kan er duizenden filmpjes over vinden met duizenden verschillende geluiden die de tinteling kunnen opwekken. Ikzelf hou het meest van ergens overheen gaan met nagels of op iets tikken met je nagels en dat dan ook op bepaalde voorwerpen. Ik heb hier veel filmpjes over gevonden en luister er elke avond naar en dan lig ik echt binnen de 10 minuten in slaap!

Omdat ik niet echt een filmpje vond waarbij ik van alle geluiden die tinteling kreeg heb ik er zelf eentje gemaakt met de geluiden die ik het fijnst vind.

Ik heb dit filmpje dus vooral voor mezelf gemaakt omdat ik hierbij echt na een paar minuten in slaap val maar besloot om het toch te delen omdat ik andere mensen hier ook wel blij mee kan maken.

Hopelijk zijn er mensen die kunnen genieten van mijn ASMR filmpje!

XOXO Jerka

Geef een reactie

