Review: Garnier BB cream miracle skin perfector

20140106_132926

Garnier kwam al eerder uit met een BB cream maar daar waren veel gebruikers niet helemaal tevreden over. Er is nu al een tijdje een nieuwe versie uit en dat is deze.

De BB cream is bedoeld voor de gemengde tot vette huid en daarom zitten er geen oliën in. Er zijn 2 kleuren, licht en getint. Ik review over de lichte versie omdat deze het best bij mijn huid past.
De BB cream is gemaakt op basis van mineralen waaronder het mineraal perliet (vulkanisch kristalextract) dat extra absorberende eigenschappen heeft.

20140106_132824 Garnier beloofd dat deze BB cream voor een stralende, gladde huid zorgt die een hele dag mat zal blijven en dat poriën en oneffenheden minder zichtbaar zullen worden.

20140106_132624 Omdat er veel verzorgende bestanddelen inzitten zal de huid de hele dag door gehydrateerd worden en na 4 weken zou de huid zelfs minder vet worden en meer stralen. De huid wordt beschermt tegen de zon met SPF 20.

20140106_132801

Ik heb al veel gelezen over deze BB cream en ik keek er naar uit om hem te testen maar als ik dit allemaal las dacht ik toch dat ze misschien een beetje te veel beloven…

20140106_134047 De BB cream zit in een lange tube met een kleine opening waar het product uitkomt. Het komt er heel makkelijk uit omdat de BB cream zo dun en licht is. Soms komt er wel te veel uit bij mij omdat hij echt lopend is. Hierdoor blijft er altijd product in de dop en aan de opening hangen, dit vind ik een beetje vervelend.
20140106_133051
20140106_134140

1525599_613730498664396_1491808638_n
En zo ziet hij eruit op mijn gezicht. Ik vind het dekkend genoeg voor mijn huid en hij smeert ook makkelijk uit. De BB cream droogt snel en licht glanzend op maar heeft wel een matte finish.

Ik ben heel tevreden over deze BB cream. Hij doet wat hij moet doen en is mooi op mijn huid. Ik breng hem aan met een foundationkwast maar je kan hem gewoon aanbrengen hoe jij het het fijnst vindt.
Ik poeder de BB cream nog lichtjes af omdat hij dan nog beter en langer blijft zitten. Dan blijft hij gewoon een hele dag zitten en gaat nergens ‘smelten’.
Ookal zou een BB cream een vervanging kunnen zijn voor je huidverzorging vind ik het toch fijner om eerst dagcrème aan te brengen. Ik merk dat mijn huid dat wel nodig heeft, zeker nu in de winter.
Ik gebruik deze BB cream van Garnier nu bijna elke dag omdat ik hem zo fijn vind!

20140106_133022

De BB cream kost €9,95 en kan je gewoon bij Kruidvat of ICI Paris kopen.

XOXO Jerka

  1. Pingback: FOTD: Oranje en bruin | Jerka's Beauty

Geef een reactie

