The movies tag

20140107_124418Ik zag deze tag al op verschillende blogs voorbij komen en vind het altijd leuk om te lezen. Ik kijk niet super veel films (ik ben meer voor de series) maar had toch zin om deze leuke tag in te vullen!

Favoriete film aller tijden?
De eerste vraag en ik vind deze al direct de moeilijkste. Na lang nadenken heb ik gekozen voor Easy A en ik ben er nog niet uit of dit wel echt zo is…

Favoriete scene van die film?

Wanneer Olive een kaartje krijgt met het liedje Pocket Full Of Sunshine ‘Ugh worst song ever’ zegt ze dan en uiteindelijk gaat ze heel het weekend meezingen met die kaart. Geweldig!

Favoriete acteurs en actrices?Β 
Mijn favoriete actrices zijn zonder twijfel Jennifer Aniston, Cameron Diaz en Emma Stone.tmt jennifer aniston Voor mijn favoriete acteurs moest ik even nadenken maar dan popte Johnny Depp op in mijn hoofd en hij is gewoon zo goed. Hij kan zoveel verschillende genres spelen! En ja Ryan Gosling en Channig Tatum, maar naar hun zou ik gewoon elke dag kunnen staren, moet niet eens in een film ofzo zijn.tmt johnny depp

Meest irritante acteur of actrice?
Oh ik weet niet of ik dit durf zeggen maar dat is Kristen Stewart… Ik vind haar in al haar films zo zielig en bang leiken en ze doet gewoon altijd hetzelfde.

Favoriete regisseur?
Ik kies hierbij voor Peter Jackson omdat hij The Lord Of The Rings geregisseerd heeft en ja, al deze films zijn verschrikkelijk mooi en goed.

Favoriete guilty pleasure film?
Ik heb niet echt een bepaalde film maar ik kijk vaak naar documentaires over zangers. Zo heb ik laatst This Is Us van One Direction gezien. Ik weet niet waarom ik dit doe haha

Favoriete film waar je bij moest huilen?
Ik kan niet kiezen tussen Marley & Me of My Sisters Keeper. Deze films zijn beide zo mooi maar ik heb mijn ogen niet vaak droog kunnen houden.tmt marley and me

Personage uit een film die jou het meest bang heeft gemaakt?
Dit is misschien niet echt een personage, de demon of identiteit uit Paranormal Activity 1. Ik heb hierdoor een week met licht aan geslapen en droomde altijd dat iets mij uit bed ging trekken. Als ik eraan terugdenk krijg ik weer shivers, die film kijk ik echt nooit meer!

Film die jij leuk vind en anderen haten?
Ik ga The Hunger Games zeggen. Er zijn wel veel mensen die deze ook goed vinden maar ook weer een hele boel die er niets van moet hebben.

Film die jij haat en andere leuk vinden?
Absoluut geen idee haha.

Favoriete filmduo?
Batman en The Joker, misschien niet echt een duo haha maar ik vind ze beide geweldig.

Favoriete geanimeerde film?
Dispicable me 1 en 2!!!!!!!!!!!!tmt despicable me

Favoriete slechterik uit een film?
Heath Ledger als The Joker zonder twijfel.

Welke film heeft jou het meest verbaast?
The hunger games. Ik wou deze eerst echt niet kijken omdat ik dacht dat het zo Twilight achtig ging zijn maar toen ik hem dan toch uiteindelijk keek, wauw! Ik heb een paar weken daarna de boeken gekocht en allemaal uitgelezen in een week ofzo.tmt hunger games

Als je 1 film zou kunnen houden, welke zou het zijn?
Misschien een beetje clichΓ©, The Notebook. Ik heb deze al zo vaak gezien en ben hem nog niet beu en zou hem liefst nog 1000 keer zien. Zo’n mooi verhaal.

Welke film zou jij aanbevelen?
Insidious Chapter 2. Ik word altijd verschrikkelijk bang van dit soort films maar heb er ook een beetje een obsessie mee. Dit verhaal was echt heel erg goed. Je moet wel de eerste film ook kijken anders snap je veel dingen niet.tmt insidious 2

Als je terug kon gaan in de tijd en kon trouwen met een acteur/actrice (die nu oud is), wie zou het zijn?
Johnny Depp. Hij lijkt me een heeeel interessante en vreemde persoon, en hij ziet er zeker niet slecht uit!

Op welke acteur heb jij een crush?
Ryan Gosling en Channig Tatum.tmt ryan gosling

Een remake waarvan jij had gehoopt dat hij nooit gemaakt was?
Hierbij kan ik niet direct iets bedenken…

Je staat op het punt om dood te gaan, je kan nog maar 1 film kijken, welke zou het zijn?
Dispicable me 2, ik word happy van deze film en heb er ook mooie herinneringen aan.

Favoriete fimmgenre en favoriete films uit die genre?
Zowizo comedy. Een paar van mijn favoriete films in dit genre zijn Bad Teacher, The Break Up, Friends With Benefits, We’re The Millers en Crazy Stupid Love. Oh ik zou er hier nog 20 willen bijzetten haha!tmt bad teacher

Wat is de eerste film waarvan je herinnert dat je hem in de bioscoop hebt gezien?
Dat was de eerste van Harry Potter, waar ik toen echt van onder de indruk was.

Feel free om deze tag over te nemen!
XOXO Jerka
    • Jerka

      Ik heb bij sommige vragen ook even moeten nadenken, maar het was echt leuk om hem in te vullen. Ik kreeg onmiddellijk zin om alle films weer eens te kijken :p

Geef een reactie

