Current Wishlist Make-up & Fashion

alle wishlist itemsDe laatste tijd komen er zo veel leuke producten op de markt die ik graag wil hebben. Omdat veel van die dingen redelijk pricey zijn heb ik besloten om een wishlist te maken, zodat ik kan sparen (en dromen) en ondertussen niet vergeet wat ik allemaal wil kopen.

wl 11. De prachtige highlighter van Nars waar zoveel mensen super enthousiast over zijn staat hoog op mijn wishlist. Albatross is een witte highlighter met mooie gouden glitters erin. Dit product is helemaal niet goedkoop, ongeveer €26 voor één make-up product.

2. De Naked palettes van Urban Decay, wie wil ze niet hebben? Ik in ieder geval wel! Ik heb deze beauty’s al een paar keer in mijn handen gehad maar heb ze altijd terug in het winkelschap gelegd. Waarom? Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik genoeg oogschaduw heb en dat deze paletten te duur zijn voor kleuren die ik eigenlijk al heb. Urban Decay Naked 1 en 2 kosten rond de €47 en Urban Decay Naked Basics €25. Toch ben ik nog altijd aan het twijfelen of ik ze wel écht zou kopen.

wl 23. Het budget merk Sleek is een tijdje geleden uitgekomen met deze palettjes waarin drie kleuren blush zitten. Ik wil ze graag allemaal haha (beetje blush-addict geworden denk ik)! Ze kosten maar €12 dus dat is niet zo veel, maar omdat ze deze nergens in België verkopen (denk ik?) moet ik ze online bestellen en daar komen altijd een hoop verzendkosten bij kijken.

4. De paint pots van Mac vallen bij veel mensen in de smaak en ik ben hier zelf heel benieuwd naar. Ik wil deze graag in de kleur Painterly maar voor €20… dat vind ik toch duur voor een klein potje. Je kan Mac nergens in mijn buurt vinden en ik zou al helemaal naar Antwerpen moeten gaan, als ik niet online bestel, maar dan zijn er weer die hoge verzendkosten.

wl35. De nagelriemcrème Lemony Flutter van Lush heb ik al meerdere keren willen bestellen, maar altijd als ik een bestelling maak bij Lush is hij uitverkocht! Deze koop ik echt onmiddellijk als ik hem ooit te pakken krijg. Deze crème kost €10,65 voor 45 gram, niet super duur dus.

6. Oh, deze prachtige Michael Kors handtas… Ik zag hem in de winkel en was op slag verliefd, zelfs toen ik zag dat hij €350 kost… Een dure liefde, die nog even op mij zal moeten wachten want hiervoor sparen zal nog wel een tijdje duren.

wl 47. Hier nog zo’n pracht exemplaar, de Céline handtas, de hype van de laatste maanden.Hoe kan het ook anders? Deze handtas is zo ontzettend mooi! Er hangt natuurlijk ook weer een prijskaartjes aan, zo’n €2000 ben hier aan kwijt. Waarschijnlijk blijft deze nog héél lang op mijn wishlist staan haha.

8. Mac lipsticks! Ik wil ze natuurlijk niet allemaal (beetje té veel) maar een stuk of 10 zou toch wel fijn zijn. Er zijn een paar heel mooie kleuren die je hebt voor ongeveer €19.

wl 59. Yves Saint Laurent heeft pareltjes van lipstick. Hier heb ik al zoveel goede dingen over gehoord dat het onmogelijk is om ook niet eentje te willen. Voor ongeveer €25 zijn ze niet echt zo duur, maar ik ben altijd met mezelf in discussie of ik dat er wel voor over heb.

10. Als laatste, Louboutins. Het enige wat ik hierover kan zeggen is dat ik waarschijnlijk zou wenen als ik zo’n pracht dingen zou bezitten, wenen van blijdschap dan wel, hé! Hopelijk gebeurd dat ooit…

Ik zal over een paar van deze dingen alleen kunnen blijven dromen, maar sommige zijn helemaal niet zo duur en zullen binnenkort wel in mijn bezit zijn!

Welke dingen zou jij echt willen hebben?

XOXO Jerka

  1. Kirsty

    Wat een mooie en herkenbare wishlist! Ik heb zelf het geluk dat ik het Naked Basics palette al heb, maar die andere heb ik nog niet en zo’n lipstick van MAC of YSL zou ik ook wel supergraag willen ❤

Geef een reactie

