New In: Horloge & Beanie

col 1 hor beaIk was al een tijdje aan het denken om een horloge te kopen en naar een muts was ik al een hele tijd op zoek. Tijdens een solden shopje heb ik deze twee prachtige exemplaren gekocht!

col horlogeEen horloge is handig, mooi, een extra accessoire en ik moet niet om de 10 minuten naar mijn gsm kijken om te weten hoe laat het is. Ik kreeg voor Kerst een cadeaubon van de Inno en omdat het solden zijn dacht ik maar eens een kijkje te gaan nemen. En ja hoor, ik heb een pracht pareltje gevonden. Deze goud-zilveren horloge van Fossil kocht ik bij Inno. Ik vind hem perfect! Ik heb heel veel gouden accessoires maar toch ook een paar zilveren die ik graag draag. Omdat mijn horloge de twee kleuren heeft kan ik al mijn accessoires ermee combineren.

col beanieTelkens als ik een muts vond die er oke uitzag was er wel iets mis mee als ik hem op men kop zette. Bij Bershka zag ik deze en de kleuren spraken me direct aan. Maar er zat zo’n stomme bol op, aaargh! Ik besloot om hem toch maar eens te passen en tot mijn verbazing vond ik hem echt leuk. Er was een korting op dus ik dacht: ik koop hem gewoon! Ik draag hem nu echt redelijk vaak en ik ben blij dat ik hem toch maar gepast heb. Dit is trouwens mijn enige muts, omdat ik vind dat ik er normaal niet zo goed mee sta maar deze past heel goed bij mij, al zeg ik het zelf.

Ik ben ontzettend blij met deze twee aankopen, wat vinden jullie ervan?

XOXO Jerka

Geef een reactie

