Tag: van 10 tot 1

accessoires2-tileIk kwam op verschillende blogs de tag ‘van 10 tot 1’ tegen en vond hem altijd leuk om te lezen. Omdat ik nog niet zo lang bezig ben met bloggen en de lezers mij nog niet echt kennen ga ik deze tag ook invullen!

10 dingen over mijzelf

  1. Mijn lievelingseten is macaroni met kaassaus en hesp, maar dan alleen degene die mijn oma maakt.
  2. Ik heb drie katten: dikkie, kleintje en fluf (met allemaal redelijk vreemde namen…)
  3. Ik doe er altijd lang over om me klaar te maken omdat ik het zo leuk vind om te doen.
  4. Ik heb een redelijk grote obsessie met nagels, voornamelijk gelnagels. Ik ben nagelstyliste dus gelukkig kan ik hier veel mee bezig zijn.
  5. Mijn aller grootste verslaving is de serie ‘Friends’. Ik denk dat ik alle seizoenen al ongeveer 10 keer heb gezien en momenteel zit ik alweer aan seizoen 9.
  6. Later wil ik het liefst zo veel mogelijk honden hebben omdat ik ze zo geweldig vind. Ik heb nu wel een hond, Snoop, maar die woont bij mijn vader en daar kom ik niet zo vaak.
  7. Ik ben sinds 7 januari 2013 gestopt met roken, al meer dan een jaar dus!
  8. Ik denk heel veel na over de toekomst en ik heb veel doelen die ik wil bereiken.
  9. Ik heb een navelpiercing, al van mijn 16de.
  10. Ik wil heel graag meer video’s maken voor mijn blog maar ik heb geen goede camera en ik vind het ook een beetje eng.

friends

9 dingen die ik leuk vind

  1. Dieren. En dan ook echt alle dieren! Ik zou heel graag in een dierenasiel of dierentuin werken.
  2. Shoppen. Hier is niet veel uitleg bij nodig.
  3. Zon en zomer. Dit is de tijd van het jaar dat ik het gelukkigst ben. Opstaan met de zon die door mijn raam schijnt, zalig!
  4. Opruimen en dingen organiseren. Dit is misschien een beetje vreemd maar ik haat rommeligheid en heb alles graag netjes.
  5. House muziek. Hier kan ik uren naar luisteren.
  6. Relax vakanties. Waarbij je hele dagen aan het strand ligt en soms eens gaat shoppen, fantastisch vind ik dat!
  7. ASMR. Omdat ik hierdoor eindelijk een beetje beter slaap.
  8. Tattoo’s. Het liefst zou ik helemaal vol staan maar dat is niet zo’n slim idee. Dit jaar laat ik mijn eerste zetten.
  9. Kaarsen. Het word onmiddellijk veel gezelliger als je een paar kaarsen aansteekt.

candles

8 dingen die ik niet leuk vind

  1. Regen.
  2. Dierenmishandeling.
  3. Nachtmerries.
  4. Spinnen.
  5. Ik word rap misselijk als ik zoetigheid eet.
  6. Stof. Ik heb een zwarte bureau en die moet ik echt twee keer per dag afstoffen.
  7. Als mijn gsm plat gaat en ik heb geen oplader bij.
  8. Bussen die te laat komen.

7 plekken waar ik graag kom

  1. Thuis.
  2. Leuven, de beste stad op aarde.
  3. Bij mijn vriend thuis.
  4. Bij mijn oma thuis.
  5. Interieurwinkels.
  6. In de auto.
  7. Parijs.

thuis

6 manieren om mijn hart te winnen

  1. Humor.
  2. Jezelf zijn.
  3. Slim zijn.
  4. Verassingen.
  5. Mij steunen in de dingen die ik wil bereiken.
  6. Ordelijk zijn.

5 plaatsen waar ik nog heen wil

  1. New York
  2. Los Angeles
  3. Dubai
  4. Ijsland
  5. China

Desktop-Backgrounds-New-York

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan

  1. Mijn familie en vrienden.
  2. Mijn vriend.
  3. Muziek.
  4. Dieren om me heen.

3 van mijn lievelingsliedjes

  1. Swedish House Mafia – Don’t You Worry Child
  2. Avicii – Wake Me Up
  3. Miley Cyrus ft. Will.I.Am – Feeling Myself

2 wensen

  1. Gelukkig zijn en al mijn doelen bereiken.
  2. Een grijze american stafford hebben.

hondje

1 laatste woord/zin

  1. Dreams don’t work unless you do.

Ik vond het heel leuk om deze tag in te vullen en hopelijk is hij ook leuk om te lezen!

XOXO Jerka

  1. Hilde

    Ik vind Friends ook echt super leuk! ^^
    Verder heb ik eigenlijk gewoon een hekel aan bussen in het algemeen haha heb echt al een paar keer gehad dat ze me keihard voorbijreden ondanks dat ik duidelijk liet zien dat ik mee wou 😦 :p

    Vond het iig leuk om te lezen en leuke foto’s heb je erbij geplaatst!

    • Jerka

      Ik heb dat ook al een paar keer meegemaakt, dat ze gewoon doorrijden… Verschrikkelijk irritant is dat. Wat fijn dat de tag leuk is om te lezen!

Geef een reactie

