Guerlain Bronzer en Poeder

20140127_124016Geheel onverwacht kreeg ik vorige week twee prachtige make-up producten van Guerlain. Een bronzer en een poeder voor het hele gezicht. Vanaf de eerste seconde dat ik naar deze producten keek was ik in love, ze zien er prachtig uit! Als ik ze ging uittesten kwam er alleen maar meer liefde bij, gewoon geweldig!

20140127_125234Ik kreeg de twee producten in deze fluwelen zakjes. Ik vind dit er erg luxueus uitzien, maar het is ook handig. Ze beschermen de doosjes namelijk tegen krassen. Het enige nadeel is dat er stof op de zakjes blijft hangen en het er héél moeilijk afgaat.

20140127_123919-1En deze prachtige doosjes komen eruit. Serieus, echt wauw! Ik vind ze echt mooi.

20140127_124341-tileIn het bruin/rode doosje zit de bronzer. En ik vind dat de uitstraling ook echt bij een bronzer past, zo donker en ja… ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. De bovenkant is bol met het logo van Guerlain in 3D. Het doosje sluit met een magneet, het is heel gemakkelijk en stevig.20140127_124601Dit staat er op de onderkant. Terracotta 4 seasons tailor-made bronzing powder is de volledige naam van dit product. Ik heb de kleur 02 brunettes. Er zijn nog 5 andere kleuren verkrijgbaar, van licht tot heel donker. Het kleine gaat dat je onderaan ziet kan gebruikt worden om het product uit het doosje te duwen. Je hebt dan de mogelijkheid om echt alleen het poeder te kopen, zonder het doosje (kost minder!), en om deze dan terug in het doosje te zetten.20140127_124035-1En dit is hij dan! Een redelijk donkere bronzer met 4 verschillende matte kleuren, voor elk seizoen. Ik vind dit echt een heel handig product, geen verschillende doosjes meer, gewoon alles samen in één. Je kan de kleuren ook mengen met elkaar, zoals ik momenteel doe. De lichtste kleur is bedoeld voor in de winter, maar omdat ik van felle bronzer houd vind ik dit net iets te licht. Ik wrijf met mijn kwast over de twee rechtse kleuren en de kleur die daaruit komt vind ik perfect. Als je die kleur beu bent kan je gewoon proberen om de anderen met elkaar te mengen of gewoon één kleur gebruiken. Er zit een handige spiegel in het deksel, makkelijk om mee te nemen dus!20140127_124104Sinds ik deze bronzer heb gebruik ik hem elke dag. Hij is echt mijn favoriet van dit moment (en zal dat ook nog wel een hele tijd blijven)!20140127_124541-1Dit zijn de swatches, beginnend bij de lichtste kleur met de klok mee. Ik vind deze voor een bronzer heel goed gepigmenteerd. Als je het product aanbrengt word het niet gelijk een bruine vlek, het heeft een mooie overgang met je eigen huidskleur. Je kan de kleuren ook mooi blenden, als je niet houd van een strakke shape-lijn.

20140127_124233-tileIn dit gouden metalen doosje zit een gezichtspoeder. Het is een plat, dun doosje met op de bovenkant een ‘bloem’ die ongeveer weergeeft welke kleuren in het poeder zitten. Het doosje sluit met een kliksysteem, als je op het kleine knopje duwt springt het deksel open.20140127_124705Météorites Voyage compact powder for the face heet dit product. Het is dus bedoeld om je hele gezicht mee af te poederen. Er is maar één kleur van deze poeder. Het gaatje bovenaan geeft je ook weer de mogelijkheid om het product uit het doosje te halen en een nieuw erin te steken.20140127_124218Mooi, mooi, mooi! Als ik dit product gebruik zit ik er altijd gewoon even naar te staren, zo mooi vind ik hem! Er zitten 6 verschillende kleuren in dit product: wit, groen, rood, paars, nude met shimmer en licht bruin met shimmer. Als je met je kwast over alle kleuren gaat geeft het een transparant effect met een hele lichte shimmer. Maar je kan het ook op andere manieren gebruiken. Als je met een kleiner kwastje alleen in de shimmer kleuren dipt kan je het aanbrengen als een highlighter, dit geeft een mooie subtiele glans. Als je veel product gebruikt en heb opbouwt in laagjes kan je het gebruiken als een licht roze blush. Een heel multifunctioneel product dus! Ik gebruik hem meestal over mijn hele gezicht als en poeder en daarover alleen de glitter als highlighter op mijn jukbeenderen, neusbrug en aan mijn cupidoboog. Bij dit doosje zit er ook een spiegel in het deksel.20140127_124147

20140127_125417Deze swatch is niet zo heel duidelijk. Ik heb de poeder opgebouwd in verschillende laagjes en dan zie je dus een lichtroze kleur met kleine glitters erin die je dan als blush kan gebruiken. De andere twee manieren waren echt onmogelijk te fotograferen met mijn camera.

Ik ben zo ongelofelijk blij met deze producten! Ze zijn mooi, brengen gemakkelijk aan en zien er ook mooi uit op je gezicht. Dit zijn mijn aller eerste producten van het merk Guerlain en ik denk dat ik deze stash toch eens ga uitbreiden.

Hebben jullie al ervaring met Guerlain producten?

XOXO Jerka

Geef een reactie

