Interieur Inspiratie: Badkamer

begin badkamerVandaag was ik weer uren op Pinterest aan het kijken naar mooie interieurs. Uiteindelijk had ik allemaal foto’s verzameld van badkamers en ik zag dat dezelfde dingen altijd terug kwamen. Een ultra moderne badkamer in zwart, wit en grijs.

In deze blogpost laat ik jullie foto’s zien van hoe ik mijn badkamer graag wil hebben later!

Het aller liefst wil ik een gigantische, ultra moderne inloopdouche. Ik vind het heerlijk om te douchen maar omdat ik nu geen aparte douche heb doe ik het niet zo vaak. Om later extra te kunnen genieten is zo’n inloopdouche met verschillende massagestanden enzo toch gewoon geweldig!

inloopdouche-tile1

inloopdouche2-tilegoeg

inloopdouche5-tilegoooed

Voor de rest moet alles gewoon modern zijn. Ook wil ik genoeg opbergruimte, omdat ik er niet zo van hou als er allemaal spulletjes gewoon op een kast staan. Lekker strak en proper!

modern3-tile2

modern5-tile3

modern7-tile

modern9-tile

modern12-tile

modern14-tile

modern-tile1

 

Wat is jullie stijl als het aankomt op badkamers?

XOXO Jerka

 

  1. Pingback: Interieur Inspiratie – Kitchen | Jerka's Beauty
  2. Pingback: Interieur Inspiratie: Woonkamer | Jerka's Beauty
  3. Rosie

    Wauw het ziet er praaaachtig uit al houdt ik zelf meer van iets landelijker en gezelliger badkamers maar ik zou een moord doen hoor voor zo’n badkamer ;p in ons huurhuisje zit zo’n standaard saaie badkamer, niks aan haha!
    Als je het leuk vindt dan ben je vandaag van harte uitgenodigd om mee te doen aan mijn linkparty! Hier kun je reclame maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto Ên een link naar jouw blog! Erg tof toch :D!
    Veel liefs Rosie!

  4. Beauty Koning

    Wauwie, gorgeous! Ik houd ook van strakke badkamers, heel wit of juist donker, maar als het donker is, dan zie je alles.. spetters, zeepresten enzo, dat is minder. But well hella gorgeous!

Geef een reactie

