Moeilijk te combineren kledingstukken

moeilijk te combinerenIk heb een paar kledingstukken in mijn kast hangen die ik heel mooi vind en graag vaker zou willen dragen, maar moeilijk te combineren zijn, vind ik toch. Ik heb me dus een tijdje beziggehouden met foto’s zoeken over hoe ik deze dingen kan combineren.

Hemd met luipaardprintluipaard-tileEen aantal maanden geleden kocht ik een hemd met luipaardprint bij Primark. Ik had het al bij verschillende mensen gezien en vond het er altijd heel mooi en classy uitzien. Maar om eerlijk te zijn, ik heb dit hemd nog nooit gedragen… Het is redelijk lang en breed, ookal is het in de maat smal, het staat dus niet echt flaterend. Als ik het in mijn broek steek lijkt er ook altijd iets mis te zijn. Ik wil dit zo graag dragen en ga de volgende outfits zeker proberen!

Broek met legerprintleger1-tileEen broek met legerprint heb ik ondertussen al meer dan een jaar. Hij komt van bij Zara en ik vind hem nog altijd even mooi als toen. Ik heb deze broek al wel vaak gedragen, maar altijd, echt altijd, gecombineerd met dezelfde dingen: een donkergrijze, simpele blouse en ballerina’s eronder. Omdat ik toch meer optie’s wil hebben ben ik ook voor deze broek opzoek gegaan naar een paar leuke combo’s.

Licht blauwe gescheurde jeansriped jeans2-tileIk heb al een aantal jaren een licht blauwe gescheurde jeans. In het begin dat ik hem had droeg ik hem heel vaak maar nu vind ik het er ordinair uitzien ofzo. Dat kan natuurlijk wel opgelost worden met een goede combinatie met andere kledingstukken.

Gestreepte crop topcrop top1-tileIk was altijd een beetje tegen de crop top trend. Waarom? Geen idee, haha! Toen ik een zwart/wit gestreepte crop top zag bij Pull&Bear tijdens de sale begon ik een beetje van gedachten te veranderen. Voor in de lente en zomer zou dit er toch wel leuk uit kunnen zien. Maar met wat draag je dit?

Zwarte koltruikoltrui1-tileJaren geleden was dit echt mijn go to kledingstuk. Maar dus ook echt jaren geleden, toen ik nog geen benul had van fashion! Omdat ik dit toch wel een handig kledingstuk vind voor in de winter wil ik dit graag combineren op een goede manier.

Skater skirtskater1-tileIk heb een zwarte imitatieleer skater skirt die ik echt fantastisch vind. Ik heb hem ook al een paar keer gedragen, met een witte blouse en zwarte ballerina’s. Niet zo heel interressant dus… Ik heb ook nog een grijze en roze skater skirt van bij Primark, die ik helemaal niet kan combineren!

Jeans hemdjeans hemd1-tileEen jeans hemd is voor mij echt een ramp! Ik heb absoluut geen idee hoe ik dit kan dragen. Als blouse met daar een jasje over of net als een jas, in je broek of uit je broek of rok? En is het wel oke samen met een jeans broek? Ik kwam erachter dat je echt veel kanten op kan met een jeans hemd. Nu nog uitproberen en kijken welke ik de leukste outfits vind.

Faux fur coat
black fur1-tileNu ik eindelijk een faux fur coat heb kwam ik tot de conclusie dat ik eigenlijk niet zo goed weet met wat ik dit moet dragen. Omdat ik echt verliefd ben op deze jas en hem heel graag vaker wil dragen ben ik ook voor dit kledingstuk opzoek gegaan naar een aantal outfits.

Ik ga me de komende weken bezighouden met het dragen van deze kledingstukken in verschillende combinatie’s. Zo kan ik zien welke ik de leukste vind en dan kan ik ze vaker gaan dragen. Misschien maak ik er dan nog wel een artikel over met mijn eigen outfits er in. Zouden jullie dat leuk vinden?

XOXO Jerka

  1. Pingback: How To Wear: Army Pants & a Crop Top | Jerka's Beauty
  2. Pingback: How To Wear: A Denim shirt and A Leopard print shirt | Jerka's Beauty
  3. Kirsty

    Ben benieuwd naar de outfits die je zelf gaat maken! Ik heb zelf ook wel eens dat ik iets leuk vind en het dan niet weet te dragen, zo vervelend is dat!

Geef een reactie

