New In: Look A Like Céline Handtas

20140214_125244Vorige week donderdag bestelde ik een Look A Like Celine handtas bij Simbolisme.nl. Ik zocht er al een hele tijd naar maar hij was altijd overal uitverkocht of te duur. Via Twitter kwam ik terecht op deze Nederlandse webshop. Ze verkopen handtassen, clutches, portemonnees en armbanden.

 

Als eerste wil ik zeggen dat ze echt een super service hebben. Ik had een aantal vragen in verband met verzendingen naar België die ik via mail had gestuurd en ik kreeg altijd binnen het half uur een heel vriendelijk antwoord.

Dinsdagmiddag kreeg ik het pakketje thuis geleverd. De handtas zat ik een papieren zak en die was goed dichtgeplakt. Om de handtas extra te beschermen zat er ook nog een stoffen zak omheen. In de handtas zat papier zodat hij zijn vorm niet zou verliezen tijdens het verzenden.

20140214_125554-tileDe handtas is gemaakt van dik imitatieleer, hij is echt heel stevig. Je kan de zijkanten in de tas duwen of eruit trekken. Ik vind hem het mooiste als ze uit de handtas hangen.
Er werd ook een schouderband bij geleverd die je makkelijk aan de handtas kan hangen.20140214_125429-tile

20140214_125744De binnenkant van de tas is grijs. Er zit een klein vakje in met een rits en nog twee kleinere vakjes zonder rits, waar je je oortjes of gsm ofzo in kan steken.
De tas sluit vanboven met een grote rits.20140214_125636

Ik vind dat de handtas er niet heel groot uitziet en maakte me een beetje zorgen of ik er wel genoeg in zou kunnen stoppen. Tot mijn verbazing kan je echt veel in de tas krijgen!

20140212_114917

1392119860877Ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest met een handtas. Ik wilde hem al zo lang en eindelijk heb ik hem! Hij heeft net de juiste grote en is heel stevig.

Je kan deze handtas bestellen voor €39,95 bij Simbolisme.nl.

XOXO Jerka

Geef een reactie

