NOTD: Catrice Crushed Crystals 06 Call Me Princess

20140217_155240Toen ik deze prachtige nagellak bij Kruidvat in het Catrice schap zag staan heb ik geen seconde getwijfeld en hem onmiddellijk meegenomen. Ik had deze Crushed Crystals nagellak al op een paar andere blogs gezien en vond hem er altijd amazing uitzien. Ik wist niet zeker of ik er nog wel iets over wou schrijven omdat ik hem ondertussen al op veel blogs heb voorbij zien komen. Maar omdat ik hem echt zo ontzettend mooi vind en hij ook van goede kwaliteit is verdient hij dit artikel echt!

20140217_155404-tileDe Crushed Crystal lijn van Catrice bevat 6 nagellakjes, allemaal met een liquid sand effect. Ik heb alleen 06 Call Me Princess gekocht omdat ik eigenlijk helemaal geen fan ben van de liquid sand trend, dit is zelfs mijn aller eerste liquid sand lakje! Maar omdat ik hem dus al had gezien bij andere bloggers en ik de roze kleur met de gouden glitters zo mooi vond heb ik hem gekocht.

20140217_155012Ik vind eigenlijk dat het liquid sand effect niet zo heel erg opvalt, dat komt misschien door de gouden glitters die wel erg opvallend zijn.

20140217_155108

 

20140217_155447Wat ben ik verliefd op deze nagellak! Normaal heb ik altijd gelnagels en draag ik bijna nooit nagellak. Behalve dan de afgelopen week! Omdat ik deze nagellak zo mooi vind ben ik even gestopt met gelnagels, dat gebeurt echt niet vaak en bewijst ineens ook hoe leuk ik dit lakje vind!

Ik heb deze nu op sinds vorige week donderdag en hij ziet er nog altijd super uit, na 4 dagen! Op de foto’s heb ik 3 laagjes gelakt, maar hij was al dekkend genoeg na 2 laagjes.

De Crushed Crystal lakjes van Catrice kosten €3,39 en kan je vinden bij Kruidvat.

Hebben jullie al een nagellak uit de Crushed Crystal lijn geprobeerd?

XOXO Jerka

 

  1. beautyparisienne

    Deze is echt super mooi! Ik ben zoiezo fan van de liquid sand lakjes. Ze drogen lekker snel en blijven lang zitten. Minpuntje, ze gaan er zo moeilijk af !
    Bisous
    Beautyparisienne

Geef een reactie

