Wishlist gutsgusto.com

KnipselEen aantal weken geleden ontdekte ik deze geweldige webshop, www.gutsgusto.com. Ze hebben buiten deze webshop ook een echte winkel in Nederland, waar ze veel meer verkopen dan wat er op hun site staat. Op de site staan namelijk helemaal niet zoveel items en de populaire items zijn ook heel snel uitverkocht. Als een kledingstuk of accessoire echt heel populair is komt het meestal binnen een aantal weken wel terug, maar er zijn ook items die je maar voor een korte tijd kan kopen. Zo ben ik al een aantal weken aan het wachten tot er een paar kledingstukken (hopelijk) weer op de site komen. En deze items laat ik vandaag aan jullie zien.

zwarte 'leren' broekAls eerste deze prachtige broek. Oh, wat is hij mooi! Al vanaf de eerste dag dat ik deze webshop heb ontdekt wil ik deze broek. Helaas was hij er niet meer in mijn maat en nu staat hij zelfs niet meer op de site :(. Dit is denk ik het populairste item van de webshop, hij is razendsnel uitverkocht. Op de Facebookpagina van Guts & Gusto staan er verschillende reacties bij deze foto met de vraag wanneer hij terugkomt, dus ik denk dat hij wek gaat terugkomen. De broek ziet eruit alsof hij van leer is, maar dat is niet zo. Er zit denk ik gewoon een laag over de stof waardoor hij er zo uitziet. Aan de voorkant zitten er heel leuke stiksel op. Ik zoek al ontzettend lang naar een fake leren, zwarte, skinny broek en dit schatje kost maar €39,99! Dit is niet heel goedkoop maar in de meeste winkels betaal je wel zoiets voor een broek van goede kwaliteit.

 

grgggDeze broek heeft dezelfde stiksels aan de voorkant als de vorige. Maar deze is een washed jeans. Deze broeken zijn ook al weer een tijdje in de mode en vind ik heel mooi. Toch kon ik er nergens eentje vinden die helemaal naar mijn zin was. Tot ik deze zag! Ja, wat moet ik hier over zeggen, hij is gewoon zo mooi. Deze broek is heel erg afgebleekt en is dus redelijk wit. De ritsen die bovenaan de broek zitten zijn goud (perfect). Hij staat nog niet zo heel lang op de site maar de meeste maten waren toch al uitverkocht. Sinds 13 februari stonden alle maten weer online, maar ondertussen is mijn maat ook weeral uitverkocht. Ik heb nog getwijfeld om hem onmiddellijk te bestellen maar ik heb het toch maar niet gedaan. Er zullen zeker nog verzendkosten bijkomen en om dit dan verschillende keren te betalen, daar heb ik niet veel zin in. Ik hoop dat er een moment komt dat alle items er zijn in mijn maat en ik ze allemaal samen kan bestellen zodat ik maar 1 keer verzendkosten moet betalen. Deze broek kost net als de vorige €39,99.

 

ygrhjjjNog een broek… Ik heb momenteel 1 grijze broek, die ik ontzettend graag draag. Hij past bij heel veel en is dus heel makkelijk te combineren. Ik ben al een tijdje opzoek naar een iets specialer exemplaar en natuurlijk vond ik deze ook bij Guts & Gusto! De leren details op de broek, ook weer met de leuke stiksel, vind ik geweldig. Het ziet er zoveel leuker en stoerder uit dan een gewone grijze broek. Deze kost ook weer €39,99.

 

leopard at modeIk ben de laatste tijd helemaal in to stoerdere truien met een tekst of tekening op. Ik ben ook al verschrikkelijk lang in to leopard print. Moet ik nog meer zeggen? Deze trui is daar dus de perfecte combinatie van. Hij staat spijtig genoeg niet meer op de site 😥 en ik heb ook geen prijs kunnen vinden. Ik hoop zo hard dat deze terugkomt!

 

Shirt Marais Gris-tileVan dit soort pulletjes heb ik er nog geen enkele, en daar moet dringend verandering in komen! Ik vind ze er heel stoer uitzien en ook super comfortabel. De grijze staat nog op de site en kost €34,99, wel redelijk duur vind ik. De zwarte staat niet meer op de site, maar ik gok dat deze ook wel iets rond de €35 zal kosten. Ik denk dat ik toch nog even verder ga zoeken naar dit soort pulletjes, misschien vind ik ze wel goedkoper. Zo niet, dan ga ik er toch zeker over nadenken om deze te kopen.

 

Ik heb me nog een beetje ingehouden want er staan ook heel erg leuke accessoires op de site. Dit zijn de items die ik écht heel graag wil, zeker de broeken!

Over de kwaliteit en de levering kan ik nog niets vertellen, want ik heb nog niets besteld. Van zodra ik dat wel doe schrijf ik er zeker nog over. Nu alleen nog hopen dat alle items terugkomen en niet onmiddellijk zijn uitverkocht.

Op de Facebookpagina van Guts & Gusto, die je hier kan vinden, komen soms kortingen op. Zoals met Valentijn kreeg je 14% korting op je bestelling, en zo doen ze wel vaker iets. Ze zetten er ook altijd op wanneer er een nieuw item op de webshop staat, of wanneer welke maten weer beschikbaar zijn. Je kan er ook veel foto’s vinden van hoe je de kledingstukken heel mooi kan combineren.

Kende jij deze webshop al? Zo ja, heb je er al iets besteld en hoe was je ervaring ermee?

XOXO Jerka

 

Geef een reactie

