Fototutorial: Lots Of Colors

Foto's BlogIk wou al een hele tijd een fototutorial maken met een felle ooglook. Vorige week had ik lekker veel tijd om te experimenteren en heb ik deze look gemaakt.

stap1Als eerste heb ik een turquoise kleur aangebracht op mijn bewegend ooglid, van in mijn binnenste ooghoek tot over het midden. Onder mijn oog in mijn binnenste ooghoek heb ik ook een dun lijntje van deze kleur aangebracht.

stap2Op de rest van mijn bewegend ooglid bracht ik een paarse kleur aan die ik een beetje meer naar mijn wenkbrauw toebracht. Ik heb de paarse en turquoise kleur in elkaar laten overlopen zodat je geen strakke lijn krijgt die de kleuren scheid. Onder mijn oog, in mijn buitenste ooghoek, heb ik deze paarse kleur ook aangebracht. Zorg er zeker voor dat het paars onder en boven het oog in elkaar overlopen.

stap3Met een goud-gele kleur heb ik een dun lijntje gemaakt onder mijn oog, dat de turquoise en paarse kleur met elkaar verbind. Laat ze allemaal in elkaar overlopen zodat het een mooi geheel vormt.

stap4Dan heb ik onder mijn wenkbrauwbot een bruin-rode kleur kleur aangebracht. Deze heb ik een beetje geblend samen met het paars.

stap5Met dezelfde goud-gele kleur van onder mijn oog, heb ik alle kleuren geblend in mijn crease.

stap6Met een felblauwe kleur heb ik een winged eyeliner gemaakt. Dit kan je gemakkelijk met een oogschaduw doen door je kwast eerst een beetje nat te maken. Ook heb ik deze blauwe kleur op mijn waterlijn aangebracht.

20140228_115924-1Als laatste heb ik mascara aangebracht, mijn wenkbrauwen bijgetekend en een highlighter aangebracht onder mijn wenkbrauwen.

20140228_115329-1Op mijn lippen heb ik een nude lipstick aangebracht. Ik wou dat mijn ogen alle aandacht trokken dus heb ik mijn lippen heel neutraal en zacht gehouden.

20140228_115331-1Ik ben heel tevreden met deze look. Het is iets gewaagder, iets wat ik zelf nooit dagelijks zou dragen. Ik vind het gewoon heel leuk om met make-up te experimenteren en over the top looks te maken.

Producten

– Garnier BB cream Miracle Skin Perfector

– Essence All About Matt! fixing compact powder

– Guerlain Terracotta 4 seasons bronzing powder in 02 brunettes

– Essence silky touch blush in 60 life’s a cherry

– Hema Eyebrow Pencil in 09

– 120 kleuren oogschaduw palette van Beauty88.nl

– The Body Shop Super Volume Mascara

– Catriceย ultimate colour lipstick in 010 be natural

Wat vind jij van deze look? Experimenteer jij ook wel eens met niet zo draagbare looks?

XOXO Jerka

Geef een reactie

