On It’s Way: Bestelling Boohoo.com

boohoo playsuit-tileMijn eerste bestelling bij Boohoo.com is een feit! Ik kijk zeker 1x per week op deze amazing webshop, maar heb nog nooit iets besteld. Tot nu dan natuurlijk! Er was al een tijdje een sale en die eindigt vandaag. Gisteren avond heb ik dus de knoop doorgehakt en de twee items besteld die ik het liefst wou: een neon peplum top en een floral playsuit.

boohoo playsuit-tilessHet is de laatste paar dagen zo’n mooi weer, met veel zon en eindelijk geen regen meer! Ik heb al helemaal een springfeeling, maar eigenlijk verlang ik nog harder naar de zomer. Ik wil al een hele tijd een leuke, opvallende playsuit en ja hoor, ik vond hem! Normaal was hij €38 (zou ik er niet voor betaald hebben :p) maar nu was hij afgeprijsd naar €22! Toch heb ik een hele tijd getwijfeld of ik deze zou kopen. Waarom? Doe ik altijd bij webshops eigenlijk. Soms vind ik de items in mijn shoppingbag een paar dagen later niet meer zo leuk en dan zwier ik ze er gewoon weer uit. Bij deze playsuit was dat niet het geval en ik heb hem dus besteld! Nu kan ik ook gewoon écht niet wachten tot ik hem kan dragen.

boohoo peplum-tiledssHet tweede (en ook laatste) item is deze peplum top. Ik ben al zo ongelooflijk lang opzoek naar een leuke peplum top! Ik heb er nog altijd geen in mijn kast hangen, verschrikkelijk hé? Mijn aller eerste peplum top word direct ook een opvallende, ik heb namelijk de neon groene uitgekozen. Eigenlijk wou ik de neon gele maar die was niet meer in mijn maat :(. Het is een basic topje, maar dan met een peplum, perfect voor in de zomer met een skinny jeans! Deze was €12.

En that’s it! Ik heb me echt ingehouden, eerst zaten er 8 items in mijn shoppingbag… Maar ik heb dus besloten om alleen de dingen te kopen die ik écht wou. Normaal heb ik mijn paketje binnen 5-10 werkdagen, ik kan al niet meer wachten!

Heb jij wel al eens iets besteld bij boohoo.com?

XOXO Jerka

 

 

Geef een reactie

