NOTD: Matt White & Neon Yellow

20140305_223429-1Een snelle nail post tussendoor! Vorige week heb ik na een maand met korte nagels eindelijk weer gelnagels gezet bij mezelf. Met het mooie weer van de laatste tijd had ik zin in iets fris en fel.

20140309_175436De neon gele gel heb ik al een aantal maanden maar ik had hem nog niet uitgeprobeerd, daar moest dus verandering in komen. Een matte topcoat erover en klaar, dacht ik. Maar ik vond ze toch een beetje te saai. Ik hou namelijk van felle, lange, opvallende nagels met veel bling en alles erop en eraan. De strikjes had ik al bijna jaar en vreemd genoeg nog nooit gebruikt. Ik besloot om op de gele nagels een strikje doen en ja, me happy!

20140309_175542Mijn nagels heb ik gevijld in een coffin shape, deze had ik nog nooit bij mezelf geprobeerd. Ik wou eens iets anders dan puntige nagels en vond dit wel een speciale vorm.

20140309_175352Ik ben super blij met mijn nieuwe gelnagels! De matte witte kleur is stoerder, maar het strikje maakt het toch ook weer heel girly.

20140309_175448Binnen ongeveer 2 weken zal ik al wel andere nagels hebben, omdat ik ze zelf zet verander ik ze vaker. Ik word ze meestal ook snel beu en probeer heel graag nieuwe dingen. Zouden jullie het leuk vinden als ik mijn creaties vaker in een artikel toon?

XOXO Jerka

Geef een reactie

