Kardashian Fashion Inspiration

kkvoorfotoDe Kardashian zusjes worden door velen geliefd, maar ook door velen gehaat. Ik hoor bij de pro Kardashian groep. Ik volg hun serie al een aantal jaar en haal ook veel inspiratie uit hun outfits. Maar, ze kunnen ook echt verschrikkelijk fout gaan! Over Kim vind je maandelijks wel een bericht in de media over een compleet foute outfit. Ofwel vind ik haar outfits super, ofwel afschuwelijk. Zo is het bij Kourtney en Khloé ook wel eigenlijk. Maar als ze dan een mooie outfit aanhebben, zien ze er ook echt fantastisch uit!
In dit artikel laat ik jullie mijn favoriete Kardashian outfits zien.

kk9 kk10 kk8 kk7 kk2 kk3 kk4 kk5 kk6 kk1

Wat vind jij van de kledingstijl van de Kardashians?

XOXO Jerka

 

Eén reactie

Geef een reactie

