Pretty Inspiration

pretty4Op een lazy sunday zoals deze is een van mijn favoriete bezigheden door Pinterest en Instagram bladeren opzoek naar leuke, mooie foto’s. Ik doe dan inspiratie op voor leuke spulletjes in mijn kamer, outfits, mooie ooglooks, gelnagels en ook fotografie. Mijn computer staat ondertussen vol met mooie foto’s maar de laatste tijd ben ik vooral geïnteresseerd in hoe die foto word gemaakt. Hoe de voorwerpen zo mooi bij elkaar passen, uit welke hoek de foto genomen is, welke lichtinval er is, … Omdat ik geen goede camera heb, hou ik het voorlopig bij foto’s op internet zoeken. Deze prachtige foto’s geven mij een blij gevoel en geven me inspiratie om zelf mooie foto’s te maken.

pretty6 pretty5 pretty3 pretty2 pretty1

XOXO Jerka

Geef een reactie

