Mijn Favoriete Sieraden

20140324_144258Ik draag bijna elke dag sieraden, als ik ze niet draag voel ik me naakt. Het meest hou ik van sieraden die opvallend en goud zijn. Eigenlijk draag ik sinds een paar jaar alleen nog maar gouden sieraden, niet écht goud natuurlijk. Vandaag wil ik mijn favoriete sieraden met jullie delen!

20140324_144646

Oorbellen
In mijn rechteroor heb ik drie gaatjes en in mijn linkeroor twee. In de bovenste gaatjes draag ik eigenlijk altijd dezelfde kleine diamantjes. Deze heb ik al een aantal jaren en zijn dringend aan vervanging toe! Hiervoor ben ik opzoek naar gouden diamantjes maar spijtig genoeg heb ik die nog altijd niet gevonden.

20140324_145252Deze lange, zwart-gouden oorbellen heb ik twee jaar geleden met Kerstmis gekregen en ik draag ze nog bijna elke dag. Ze passen bij veel outfits en ik vind ze gewoon zo mooi! Het enige nadeel is dat ze redelijk zwaar zijn. In het begin had ik daar geen last van, maar ondertussen zijn mijn gaatjes een beetje doorgescheurd en als ik deze oorbellen te lang aanhoud beginnen ze pijn te doen.

20140324_145611Als ik een classy outfit aanheb draag ik daar meestal deze oorbellen bij. Ze zijn gemaakt van drie driehoek die met de punt naar beneden in elkaar zitten. Langs de buitenkant van elke driehoek zit een rij diamantjes en de rest is opgevuld met een pratoontje in goud. De rest van de oorbellen zijn ook goud. Het pinnetje dat je in je gaatje moet steken zit vast aan nog een driehoek die vol met diamantjes staat. Ik vind het heel mooi dat die driehoek echt tegen je oor komt als je de oorbellen aanhebt.

20140324_145412Voor een chique feestje draag ik altijd deze oorbellen. Ik heb ze ook al wel eens gedragen als ik een hele simpele outfit droeg om die toch iets extra te geven, maar dat doe ik liever met een statement ketting. In het gouden frame van de oorbellen zitten allemaal verschillende diamantjes in verschillende vormen. Spijtig genoeg is er een diamantje uitgevallen, maar dat is niet zo heel zichtbaar.

Armbanden
20140324_145837Deze 10 dunne, gouden armbandjes draag ik vooral in de zomer samen met een topje. Ook draag ik er meestal andere (bredere) armbanden bij om het niet te eentonig te maken. Op de armbandjes staan verschillende patronen en sommige zijn egaal.

20140324_145706Deze gouden armband met studs draag ik bijna elke dag. Ik vind studs geweldig en als ze dan ook goud zijn, love it!

20140324_145752Deze gouden chain armband draag ik ook bijna elke dag, samen met de armband met studs. Ik vind die combinatie zo mooi!

20140324_145924Mijn horloge heb ik nog maar een paar maand. Sinds ik deze heb, heb ik hem wel bijna elke dag gedragen. Het bandje is een combinatie van goud en zilver dus het is heel makkelijk om hier gouden en zilveren sieraden bij te dragen. Sinds ik deze horloge heb draag ik hem meestal samen met de chain armband en de armband met studs.

Kettingen
20140324_150131Het enige zilveren sieraad dat ik nog graag draag is deze ketting. Dit is ook het tegenovergestelde van wat ik normaal mooi vind: heel minimalistisch en niet opvallend. Dit is een dun, zilveren kettinkje met een sierlijke J eraan. Ik draag hem niet heel vaak maar ik vind hem nog altijd heel mooi.

20140324_150608Deze ketting heeft allemaal ovalen ringen die in elkaar zitten waardoor hij lijkt op een chain. Hij is super licht en als ik hem om heb voel ik het bijna niet. Ik denk dat ik deze ketting het meeste draag van al de kettingen die ik heb. Hij past bij veel outfits en daarom pak ik deze vaker dan een andere.

20140324_150808Deze ketting vind ik het aller mooiste. Hij is goud, met blauwe en groene accenten en diamantjes. Onderaan hangen allemaal dunne staafjes die rondbengelen als je de ketting aanhebt. Deze is wel redelijk zwaar maar zit wel heel goed.

20140324_151401Dit is een ketting die ik aandoe bij een classy outfit. Hij is goud en glinsterd ook een beetje. De ketting bestaat uit drie dunne kettinkjes met daaraan bladvormige figuurtjes. Ik kreeg hem vorig jaar van mijn vriend en ben hier echt heel blij mee.

Ringen
20140324_151818Deze knuckle ringen vind ik echt fantastisch. Ik heb er twee heel simpele, gewoon een dunne, gouden ringetjes. De andere twee zijn ook dun, één goud en één zilver, maar hebben een driehoekig figuurtje erop. De gouden kleur gaat er heel makkelijk af, ze waren dan ook niet duur. Ik ben wel opzoek naar nog meer van deze knuckle ringen omdat ik ze heel mooi vind.

20140324_151732Deze simpele gouden ringen kwamen in een set met nog twee andere, die ik niet zo mooi vond. Ik heb de set toch gekocht, alleen voor deze twee ringen. Ze zijn gewoon goud, de ene iets dunner dan de andere. Ik draag graag veel ringen en als ik een heel opvallende of speciale ring aanheb combineer ik deze er graag bij.

20140324_152103Deze ring is iets specialer. Het is een combinatie van knuckle rings en gewone ringen die door middel van een kettinkje aan elkaar zijn verbonden. Je draagt deze ring dus aan één vinger. Hij zit niet zo gemakkelijk, wat wel jammer is want ik draag hem super graag.

Ik heb nog veel andere sieraden maar die draag ik niet zo vaak. De sieraden die ik hier heb laten zien zijn echt mij go-to juwelen waarvan ik er veel elke dag draag.

mss niet

20140324_144552

Hou jij van gouden sieraden, of heb je er liever zilveren? Hou je van opvallende, of net van het subtiele?

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

