New In: Boohoo bestelling

Ongeveer 2 weken geleden bestelde ik voor een tweede keer bij boohoo.com. Er waren prachtige maxi dresses (die al lang in mijn shopping basket zaten) en nog een paar andere items die ik graag wou. En dan was het ook nog sale dus ja, ik moest wel bestellen!

boohoo1Als eerste bestelde ik deze twee maxi jurken. Ze zijn hetzelfde model maar in een andere kleur, zwart en licht grijs. Ik zocht al super lang een mooie, simpele maar toch ook elegante maxi dress die niet te lang is (ik ben nogal klein…) en ik hoorde van veel mensen dat dit model niet super lang was en ik vond ze echt prachtig. Spijtig genoeg zijn ze net een paar centimeter te lang en hangen ze dus voor een deel op de grond, waardoor ze snel vuil gaan worden. Maar eigenlijk vind ik ze nog steeds super prachtig! De stof is ongelofelijk zacht en super comfortabel. I’m in love!

boohoo2Nog een andere jurk, die in de sale was en ik gewoon niet kon laten liggen. Deze prachtige, witte skaterjurk! Hij is bovenaan een beetje see trough, maar met een topje eronder is dat snel opgelost. Ik vind het een heel elagante, schattige jurk. Perfect voor het uitgaan maar bijvoorbeeld ook voor een familiefeest. Er zit een zwart riempje bij, die ik er wel vaak bij ga dragen denk ik omdat het anders een beetje eentonig word, zo helemaal wit. Ik kan niet wachten om deze in de zomer aan te doen tijdens het uitgaan. Deze jurk zit ook heel comfortabel!

boohoo3Deze rok is gemaakt uit dezelfde stof als de maxi jurken en dus ook echt ongelofelijk comfi! Ik was niet zeker of ik deze wel wou, maar omdat ik veel foto’s voorbij zag komen van heel leuke outfits met deze soort rok met daarbij een crop top, heb ik hem toch maar gekocht. En daar heb ik nu zeker geen spijt van! Hij is voor met net een paar centimeter te lang maar je kan hem gemakkelijk een beetje opstropen waardoor hij dus korter wordt. Deze rok ga ik vooral dragen in combinatie met een crop top, in de zomer.

boohoo4Dan heb ik ook nog twee crop tops gekocht. Een hele simpele zwarte met korte mouwen, die echt perfect zit! En dan eentje in een lime kleur met lange mouwen. Ik weet niet of ik deze kleur zo leuk vind, maar als ik een beetje dingen uitprobeer ben ik zeker dat ik hier ook een leuke outfit mee kan maken.

En dat was mijn tweede bestelling bij boohoo.com! Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb gevonden. Er zijn gewoon zoveel verschillende stijlen te vinden in deze webshop, er is voor iedereen wel iets. De laatste trends worden gevolgd en het is helemaal niet duur én van goede kwaliteit. Er zijn ook duurdere items, zo rond de €50, wat eigenlijk nog altijd niet zo heel duur is. Ja, ik vind boohoo.com geweldig en ik zal hier zeker nog meer dingen van bestellen.

XOXO Jerka

  1. Anne-Sophie

    Hey,
    Ik heb misschien een stomme vraag, maar ik ben vrij lang (1m 85) en ik wil graag een jurkje bestellen. Gewoon zo’n jurkje die tot halverwege je bovenbeen hoort te komen ofzo. Is de kans groot dat hij bij mij veel te klein is en dus niet eens onder mijn heup komt?

    • Jerka

      Helemaal geen stomme vraag, ik kan het mij inbeelden als je groot bent dat zo’n dingen lastig kunnen zijn.
      Ik heb zelf maar 1 jurkje van boohoo en die vind ik voor mij net goed, tot boven mijn knieën. Ik ben natuurlijk wel maar 1m56 en heb redelijk korte benen. Je hebt dus wel een kans dat je jurkje voor jou te kort zal zijn. Meestal staat er op de site wel aangegeven welke maat en lengte het model op de foto heeft, daar kan je het best naar kijken denk ik. Alle jurkjes hebben ook niet dezelfde lengte natuurlijk.
      Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.

      • Anne-Sophie

        Hey,

        Je hebt me heel goed kunnen helpen! Heel erg bedankt, ik zal extra kijken naar de maten van de modellen!

Geef een reactie

