NOTD: As Nude As Possible

image

Na een maand zonder gelnagels heb ik er gisteren eindelijk weer gezet bij mezelf. Ik had de hele maand april gewoon geen zin om er zo lang mee bezig te zijn en ik dacht dat het misschien ook wel goed was om mijn nagels eens te laten rusten. Gisteren was ik het plots beu om korte nagels te hebben (mijn nagels breken heel snel af als er geen laagje gel op zit) maar ik had zo veel ideeën dat ik niet kon kiezen wat ik nu net ging doen.

image

En dan heb ik maar helemaal het tegenovergestelde gedaan! Ik heb geen echte kleur gebruikt, maar gewoon een covergel die ongeveer dezelfde kleur heeft als mijn nagelbed. Nu heb ik dus korte, nude nagels die er heel verzorgd uitzien.

image

Ik ga ze nu laten groeien tot ik ze lang genoeg vind om nieuwe gelnagels te zetten die dan wel super opvalend zijn, want dat vind ik het mooist. En dan heb ik ondertussen tijd om tussen al mijn ideeën iets te kiezen.

image

Als ik het nude beu ben kan ik er heel makkelijk gewoon een nagellak over doen! Zo kan ik de komende weken nog vaak wisselen van kleur en geraken mijn nagellakjes ook eens op.

Heb jij liever opvallende nagels of net heel neutrale nagels?

XOXO Jerka

Geef een reactie

