MAC x Marge The Simpsons Collection

fall2014_macsimpsons001Ik kon het bijna niet geloven toen ik dit zag op twitter: MAC Cosmetics kondigde aan dat er in september 2014 en collectie uitkomt helemaal geïnspireerd op Marge van The Simpsons! Ze brengen deze collectie uit om de 25ste verjaardag van The Simpsons te vieren.

Zelf ben ik een grote fan van The Simpsons, en natuurlijk ook van MAC, dus ik ben echt zo excited voor deze collectie. En dat wordt denk ik nog eens 10 keer sterker omdat er (hopelijk deze maand) een MAC Store opent in Leuven. Ik kan dus eindelijk eens in mijn eigen stad in een echte MAC winkel rondlopen om dan deze fantastische collectie te kopen!

Over de producten zelf is er nog geen informatie te vinden, maar daar maak ik zeker nog een artikel over zodra hier iets over bekend gemaakt word. Waarschijnlijk zal Marge haar fel blauwe haar wel een grote rol gaan spelen in deze collectie. Zelf hoop ik op een mooie blauwe eyeliner.

Waar ik wel zeker over ben is dat de verpakking van elk product fantastisch gaat worden!

De MAC x Marge The Simpsons Collection komt deze herfst uit, nog wel een paar maandjes wachten dus.

Ben jij benieuwd naar deze MAC collectie?

XOXO Jerka

Geef een reactie

