Hema Longlasting Nailpolish

20140514_194334Vorige week zei ik nog dat ik meer nagellak ging dragen zodat die eindelijk eens opraken en nu heb ik alweer twee nieuwe lakjes gekocht. Ik zag bij Hema een babyroze en koraalroze kleur en ik kon ze gewoon niet laten staan!

20140514_194403De verpakking van de longlasting nailpolish van Hema is al een lange tijd hetzelfde. Geen probleem want dit simpel potje ziet er heel mooi uit vind ik zelf. Doorzichtig met witte letters en een zwarte dop. Handig dat je de kleur onmiddellijk kan zien.

Het borsteltje is ook prima. Je kan je nagel makkelijk in drie stroken lakken, zoals het zou moeten.

Wat ik wel een beetje jammer vind is dat de kleuren geen namen hebben, alleen een nummer.

 

20140514_194149-120140514_194205-1807

Dit is een babyroze kleur. Heel vrouwelijk en speels tegelijk. Deze kleur staat prachtig bij lichtgrijze kleding.

 

20140514_190256-120140514_190206-1-1814

In het flesje ziet deze nagellak er oranje/roze uit, maar op mijn nagels vind ik hem meer koraalrood. Wel een beetje spijtig dat hij niet helemaal hetzelfde eruitziet na het opdrogen, maar ik vind het nog steeds een mooie kleur. Leuk voor in de zomer!

Als eerste: deze lakjes drogen ongelofelijk snel! Ze waren na een paar minuten echt al hélemaal droog, terwijl ik bij andere lakken soms na een halfuur nog moet oppassen. Geweldig dit, ik ben namelijk niet zo geduldig als het hierop aankomt.

De nagellak dekt na drie laagjes. Zeker de koraalrode heeft er drie nodig, deze is namelijk iets vloeibaarder dan de babyroze. Bij de babyroze lak waren twee laagjes op sommige nagels wel genoeg, maar op andere zag je toch nog een ‘doorzichtig’ plekje dus heb ik op alle nagels maar drie laagjes aangebracht.

Ik heb de nagellak aangebracht over mijn nude gelnagels, waardoor de lak langer blijft zitten dan wanneer je ze op een natuurlijke nagel aanbrengt. Op mijn gelnagels bleef de lak 7 dagen goed zitten. Ik gok dat de lak op een natuurlijke nagel ongeveer 4 tot 5 dagen blijft zitten.

20140514_182917-1Zo ziet de lak eruit na 5 dagen. Er zijn hier en daar kleine stukjes afgebroken maar die vallen helemaal niet op. De lak ziet er echt nog goed uit!

Ik ben heel blij met deze lakjes! Het enige (kleine) minpuntje is dat ze pas dekken na drie laagjes, maar omdat ze zo snel drogen is dit eigenlijk niet zo’n probleem.

Je kan deze longlasting nailpolish voor €2,50 per stuk bij Hema kopen.

XOXO Jerka

Geef een reactie

