Review: York in The Mood sierkussen van kussen.nl

P1010201Twee weken geleden kreeg ik e-mail van de eigenaresse van kussen.nl met de vraag of ik een item van op de site wou reviewen. Natuurlijke wilde ik dat! Mijn bed ligt namelijk vol met kussen en daar mogen er nog wel een aantal bij. Vorige week kreeg ik het kussen thuis bezorgt en zo is mijn eerste samenwerking met een bedrijf een feit!

http://www.kussen.nl is een Nederlandse webshop waar je kussens kan bestellen. Sierkussens, hoofdkussens, zitkussens, kinderkussens, relaxkussens en ook kussenaccessoires. Erg veel kussens dus! Er staan ook altijd een paar items in de sale, leuk voor mensen met een kleiner budget.

De webshop is heel overzichtelijk en makkelijk om mee te werken. De afmetingen staan overal bij, zodat je niet perongeluk een te kleine hoes voor je kussen koopt. En ook staat er altijd bij of het een kussen+hoes is of alleen het kussen of de hoes.

 

P1010192Zelf kreeg ik dit mooie kussen thuis bezorgd. Het is het York in The Mood sierkussen in de kleur antraciet. De levering ging lekker snel! Ik kreeg een mailtje op woensdag dat het kussen werd opgestuurd en vrijdag had ik het al ontvangen.

Het is een sierkussen, je kan het dus op je sofa of in je bed leggen als versiering. Mijn interieur is blauw met zwart, wit en grijs. Dit donker grijze kussen past hier dus perfect bij. Het behang in mijn kamer is vrij opvallend dus ik probeer altijd vrij neutrale accessoires te kopen. Dit kussenheeft 1 kleur, wat dus neutraal is, maar om het toch iets extra te geven staat er een gezellig kabelbreisel op. Ik vind dit echt een mooi kussen!

 

P1010193Het York in The Mood sierkussen is gemaakt van acryl, een stevig materiaal, dus het kan wel tegen een stootje. Maar dat neemtn iet weg dat het kussen wel zacht is. Je kan er gezellig tegenaan kruipen om een boek te lezen of tv te kijken.

 

P1010195Het word geleverd met een binnenkussen dus je kan hem direct ergens mooi neerzetten. Het binnenkussen kan je eruit halen door middel van een ritssluiting.

 

P1010204Ik ben heel erg blij met dit mooie kussen! Als jij ook zo’n kussenliefhebber bent, neem dan zeker een kijkje op www.kussen.nl. Een goede service, leuke prijsjes en mooie kussens in verschillende stijlen, iedereen kan er dus wel iets vinden in zijn smaak.

Kende jij deze webshop al?

XOXO Jerka

EÊn reactie

Geef een reactie

