Garnier Micellair Reinigingswater

P1010365Micellair water is al een tijdje populair. Het is super handig in gebruik, je kan er makkelijk àl je make-up mee verwijderen en daarna hoef je het niet eens af te spoelen. Lekker snel dus en ook heel mild voor je huid. Waarom ik dit product nu pas heb gekocht is een groot vraagteken. Ik hou namelijk niet van make-up verwijderen ’s avonds en doe het liefst zo snel mogelijk. Als ik dan 5 verschillende producten moet gebruiken, ja daar heb ik niet zo veel zin in. Micellair water is dus echt een reddende engel voor mij, maar 1 product gebruiken en dan ik lekker in men bed gaan liggen.

Als micellair water net populair werd waren deze nogal duur, je telde al gemakkelijk €15 tot €20 neer voor een flesje. Dit micellair water van Garnier kost maar €5,99 voor 400 ml! Ik kan zelf niet zeggen of deze even goed is als de duurdere, maar als ik andere reviews lees blijkt dat deze zeker niet onderdoet aan zijn duurdere broertjes en zusjes.

 

P1010212-tileMicellair water is een reiniger op waterbasis die micellen bevat. Micellen zijn reinigende deeltjes die vet en vuil aantrekken als een magneet. Als je met micellair water over je huid gaat word het vuil dus snel verwijderd. Je hoeft niet hard de wrijven of verschillende keren over dezelfde plek te gaan. Perfect voor een gevoelige huid. Garnier is nog een stapje verder gegaan en heeft geen parfum of parabenen aan dit product toegevoegd. Er is dus helemaal niets dat de huid kan irriteren of beschadigen.

Bovenaan de ingrediëntenlijst staat aqua/water, het is dus echt een waterige substantie.

 

P1010234De fles is redelijk groot, er zit namelijk 400 ml in. Dit is niet zo handig voor op reis maar je kan het product natuurlijk wel overgieten in een kleiner flesje. Er zit een handige (roze!) klipdop op die goed sluit. De rest van de fles is doorzichtig, het lijkt wel of er gewoon water in zit!

 

P1010236Als je houd van een snelle reiniging die je make-up goed verwijderd maar mild is voor je huid, dan is dit echt een perfect product voor jou! Dit micellair reinigingswater van Garnier is betaalbaar en doet zijn werk super goed. Ik ga hem zeker nog opnieuw kopen en ik denk zelfs dat dit mijn favoriete reinigingsproduct tot nu toe is!

Je kan het micellair reinigingswater van Garnier bij Kruidvat of gewoon in de grote supermarkt kopen, voor €5,99.

XOXO Jerka

Eén reactie

  1. Pingback: Monthly Favorites: Juni 2014 | Jerka's Beauty

Geef een reactie

