Sportkleding H&M

beginnnnnnEindelijk ben ik gaan shoppen voor sportkleding! Ik ben u al een aantal maanden aan het sporten maar had tot nu nog geen goede sportkleding. Bij H&M hebben ze goede sportkleding die helemaal niet duur is dus daar ben ik gaan shoppen. Special sportleggings heb ik niet gekocht. De leggings uit de basics collectie van H&M zijn nog goedkoper en deze kan ik ook aandoen buiten het sporten.

zwarte leggingdonkergrijze leggingDeze leggings komen dus uit de basics collectie. Ze zijn lekker zacht, zitten heel comfortabel en zakken niet af omdat er vanboven een elastiek in zit. Perfect om mee te sporten, maar bijvoorbeeld ook om als pyjama te dragen of gewoon voor overdag. Ik heb een zwarte en een donkergrijze legging gekocht. Ze kosten €9,99 per stuk.

Ook heb ik drie sport-bh’s gekocht. Ik draag hier altijd nog een gewone bh onder omdat ik anders niet genoeg support heb. Meestal draag ik er een topje over, omdat het anders een beetje té bloot is. Al de sport-bh’s van H&M zijn gemaakt van een stof die makkelijk opdroogt en goed ademt.

sportbh3Deze sport-bh is helemaal wit met vanbinnen een fluogeel randje. Hij geeft medium support en kost €9,95.

sportbh2Dit vind ik de leukste en heb hem dan ook al het vaakst gedragen. Deze sport-bh is lichtgrijs met aan de zijkanten en achterkant een roos-oranje kleur. De geeft ook medium support en kost €9,95.

sportbhdsdDeze sport-bh heeft een fel oranje kleur. Hij is voor mij een maatje te groot en als ik hem wou gaan omwisselen was mijn juiste maat er niet meer dus dat ging niet. Omdat deze te groot is geeft hij niet veel support en daarom draag ik hem alleen thuis als ik een home workout doe. Deze was ook €9,95.

sporttopjeAls laatste kocht ik dit topje. Ik wou eigenlijk geen speciale sport tops kopen, maar ik vond deze zo leuk dat ik het toch gedaan heb. Hij is donkergrijs met een zwarte luipaardprint. Dit topje is gemaakt uit dezelfde stof als de sport-bh’s en ook deze was €9,95.

 

Nu kan ik eindelijk sporten in een leuke outfit!

XOXO Jerka

Geef een reactie

