Home Workouts #1

Een home workout vind ik fantastisch om te doen. Je bent alleen, niemand die naar je kijkt of waar je last van hebt. Als ik geen zin heb om naar de fitness te gaan kan ik mijzelf er toch altijd toe brengen om thuis iets te doen. Maar bijvoorbeeld mijn ab workout doe ik àltijd thuis. Een andere workout die ik ook vaak thuis die is een arm workout. Het enige wat je nodig hebt zijn gewichtjes en een matje! Andere workouts, zoals benen, borst en rug doe ik wel altijd op de fitness. Het leek me wel leuk om vandaag mijn arm workout voor thuis met jullie te delen.

triceps-extension3 x 12 Tricep extension

tta13 x 12 Shoulder raises

skull crusher3 x 12 Skull crusher

Triceps-Dips3 x 12 Tricep dips

tta43 x 12 (elke arm) Shoulder press

bicep curl and press3 x 12 Bicep curl & press

shoulder fly3 x 12 Shoulder fly

pushup3 x 10 Push ups

alternationg dumbell curl3 x 12 (elke arm) Dumbbell curls

Niet iedereen is hetzelfde dus misschien is deze workout voor jou te zwaar of net niet zwaar genoeg! Ik wil jullie met dit artikel gewoon een idee geven van wat je thuis kan doen. Je kan deze workout proberen en dan kan je zelf nog dingen hieraan veranderen als hij niet helemaal goed is voor jou.

XOXO Jerka

Geef een reactie

