Catrice oogschaduw: Intensif’Eye & Liquid Metal

P1010446Ik was al een tijdje opzoek naar een highlighter met goud en zilver erin. Goud vind ik namelijk een geweldige kleur en ik draag ook altijd gouden juwelen. Maar zilver vind ik ook wel heel mooi in een highlighter. Bij Kruidvat was er korting op alle oogschaduw van Catrice, een perfect moment om ze te kopen dus! Ik vond 2 oogschaduws en omdat ik niet kon kiezen heb ik ze maar alle 2 gekocht.

P1010452-tileCatrice Intensif’Eye wet & dry shadow in 030 Vanille Sky Ride €3,89

De Intesif’Eye wet & dry shadow is verkrijgbaar in 5 verschillende kleuren. Ik kocht 030 Vanilla Sky Ride, een beige-gouden oogschaduw met gouden en zilveren glitters.

Catrice over de oogschaduw: Drievoudig gemarmerd, twee toepassingsmogelijkheden en multidimensionale effecten – deze unieke gebakken oogschaduwen hebben veel te bieden! De intensiteit van de Intensif‘eye Wet & Dry Shadows varieert van subtiel tot intens, afhankelijk of de oogschaduw droog of vochtig aangebracht wordt.

De verpakking vind ik heel leuk, doorzichtig met letters die in elk licht een andere kleur krijgen!

P1010470-tileIk gebruik deze oogschaduw elke dag sinds ik hem heb. Als higlighter op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen. Het geeft een heel mooie goud-zilveren glans die perfect is voor een dagelijkse make-up. Als je hem nat aanbrengt geeft hij een veel fellere zilveren glans en zie je eigenlijk niet veel van het goud terug. Ik gebruik hem niet nat dus voor mij is dit niet echt een probleem, ik vind het een fijne oogschaduw!

 

P1010450-tileCatrice Liquid Metal eyeshadow in 010 Look Me In The Ice €3,99

De Liquid Metal eyeshadow is verkrijgbaar in 9 verschillende kleuren. Ik kocht 010 Look Me In The Ice, een gouden oogschaduw met veel zilveren glitters.

Catrice over de oogschaduw: Kleuren met een hoge pigmentatie voor een buitengewone metallicglans: de zijdezachte poeder met uniek chroomeffect doet denken aan vloeibaar metaal. De maximale pigmentatie, zijdezachte textuur en intense kleur zorgen ervoor dat je ogen direct stralen.

De verpakking is deels doorzichtig en deels zwart met zilveren letters. Een heel handig doosje om op te stapelen.

P1010465-tileDe oogschaduw is perfect voor een highlight in de binnenste ooghoek. Hij bevat iets grotere glitters waardoor hij ook heel mooi is op het hele ooglid. Van het goud zie je niet zoveel als je hem hebt aangrbacht, wat ik wel een beetje jammer vind. Maar voor een zilveren oogschaduw is deze echt heel mooi.

Het aller mooiste aan deze oogschaduw vind ik het patroon, het ziet eruit als een slangenhuid en er zitten bogen in de oogschaduw. Heel mooi om naar te kijken in het doosje, maar als ik hem aanbreng is hij eigenlijk niet wat ik zocht. Al bij al is het een mooie zilveren oogschaduw.

P1010485-tileOp deze 2 foto’s is telkens de linkse kleur Liquid Metal eyeshadow en rechts Intesif’Eye shadow.

P1010478Ik ben heel blij dat ik met de Intensif’Eye shadow eindelijk een mooie everyday highlighter heb gevonden!

XOXO Jerka

Geef een reactie

