CutiePieMarzia t-shirt

P1010735Marzia Bisognin, oftewel CutiePieMarzia op YouTube, is denk ik wel mijn favoriete youtuber. Ze maakt vooral video’s over beauty en fashion en ze zijn zo interessant om naar te kijken omdat ze een heel aparte stijl heeft. Ook is ze gewoon prachtig en super grappig. Ze komt uit Italië maar woont nu in Brighton (Engeland) samen met haar vriend Felix aka PewDiePie, de bekentste youtuber van dit moment. Ze hebben 2 pugs, Maya en Edgar. En Marzia is helemaal obsessed door puga’s. Ze heeft al eerder een paar t-shirts en andere random stuff uitgebracht maar nu heeft ze een t-shirt ontworpen met de meest cute print ever. En ik heb hem gekocht!

P1010736De t-shirt is verkrijgbaar in roze, blauw en wit en er staat een pug op met daaronder de tekst ‘me like _art’. Op het eerste zicht denkt iedereen dat er gewoon me like art opstaat maar als je tegoei kijkt zie je dat er eigenlijk een letter is weggelaten voor art. Een als je nog beter kijkt zie je dat de pug een klein fartje maakt! Sommige mensen vinden dit misschien heel stom maar ik vind het geweldig! Er staat dus eigenlijk gewoon ‘me like fart’ op de t-shirt haha! Ik heb hem in het roze gekocht en ik ben er zooooo ontzettend blij mee. Ik heb hem echt al vaak aangehad en elke keer krijg ik er wel een opmerking over, meestal een leuke :p.

P1010734P1010733Ik zou deze t-shirt het liefst elke dag willen dragen! Hij is gewoon super cute en zit ook heel goed. Ik ben zo blij mee!!!

Kende jij Marzia al? Zo niet, kijk dan zeker eens naar haar video’s op YouTube!

XOXO Jerka

  1. Pingback: Monthly Favorites: Juni 2014 | Jerka's Beauty

Geef een reactie

