What’s On My Desk

P1010696Aan mijn bureau zit ik dagelijks meerdere uurtjes. Ik werk er voor mijn blog, zit uuuuren achter de computer en ik doe er ook nog veel andere dingen. Sinds een tijdje heb ik mijn oude bureau (die helemaal niet bij de rest van mijn interieur paste) omgewisseld voor een grote, zwarte en modernere versie.

Eindelijk heb ik genoeg plaats om al mijn spullen neer te leggen en hoef ik niets meer te verplaatsen om aan mijn toetsenbord te kunnen.

Het aller leukste aan mijn bureau vind ik het uitschuifbare deel. Ik zet regelmatig gelnagels bij mensen en dit is daar de perfecte plaats voor. Voor de rest is hij strak en zwart, helemaal mijn smaak!

P1010700P1010676 Computer

Zonder computer kan ik denk ik niet meer leven. Ik breng zovel uren achter mijn scherm door! Mijn luidsprekers zijn al een aantal jaar oud en zijn aan vervanging toe. Ik wil graag kleinere luidsprekers omdat ik deze toch iets te bombastisch vind. Mijn desktop staat onder mijn bureau. Hij staat daar voor niets in de weg en zo heb ik meer ruimte op mijn bureau.

P1010651 Kaarsjes

Ik heb een weakness voor kaarsen. Mijn kamer staat helemaal vol en een aantal staan op mijn bureau.

P1010659P1010655 Bloemen

Vroeger heb ik een lange tijd verschillende kleine cactusjes gehad. Ik miste ze zo erg dat ik deze twee cuties heb gekocht en ze staan heel mooi op mijn bureau. Rozen zijn mijn favoriete bloemen en omdat elke week een nieuw boeket kopen nogal duur is heb ik valse rozen gekocht. Deze staan in een mooi boeket en ook apart in een klein vaasje.

P1010645 Fotokader

Dit is een foto van mijn vriend en mij op Tomorrowland. Altijd als ik ernaar kijk denk ik weer terug aan die fantastische dagen.

20140601_113634 Camera

Ik heb een nieuwe camera gekocht en omdat ik nog niet echt een goede plaats hiervoor heb gevonden staat hij momenteel op mijn bureau.

P1010686 Notitieboekjes

Deze flashy notitieboekjes komen van bij Hema. In het roze schrijf ik dingen op voor mijn blog en als ik ergens naartoe ga doe ik deze ook altijd in mijn handtas. In het oranje schrijf ik mijn to-do lijstjes voor elke dag.

P1010687 Gsm

Overal waar ik ga heb ik mijn gsm bij me. Deze ligt dus ook naast mij als ik aan mijn bureau zit.

P1010681 Waterfles

Deze Tupperware waterfles van 1 liter is echt mijn reddende engel geweest. Ik dronk bijna geen water en sinds ik deze fles heb drink ik makkelijk meer dan 2 liter water per dag. Overal waar ik ga neem ik deze mee (als hij in mijn tas past want hij is wel redelijk groot) en ik ben er echt heel blij mee.

P1010690In september ga ik weer studeren en dan zal ik waarschijnlijk nog meer tijd aan mijn bureau spenderen! Het is dus wel fijn dat het een gezellig plekje is.

Wat heb jij op je bureau liggen?

XOXO Jerka

Eén reactie

  1. Pingback: Getting Things Done | Jerka's Beauty

Geef een reactie

