Home Workouts #2

Ab workouts vind ik super leuk om te doen. Ik doe deze meestal een paar keer per week en ik doe het altijd thuis. Vandaag deel ik mijn ab workout met jullie!

crunch4 x 12 Abdominal crunch

torso rotation4 x 12 Torso rotation

seated leg scissors2 x 30 seconden Seated leg scissors

windshield wipers2 x 30 seconden Windshield wipers

butt lifts2 x 30 seconden Butt lifts

3 keer dit rijtje achter elkaar met 1 minuut pauze:

bottoms up15x Bottoms up

side crunch215x (elke kant) Side crunches

plank45 seconden Plank

3 keer dit rijtje achter elkaar met 1 minuut rust:

leg crunch15x Leg crunch

russian-twist15x (elke kant) Russian Twist

knee ups15x Knee ups

Niet iedereen is hetzelfde dus misschien is dezeΒ workoutΒ voor jou te zwaar of net niet zwaar genoeg! Ik wil jullie met dit artikel gewoon een idee geven van wat je thuis kan doen. Je kan deze workout proberen en dan kan je zelf nog dingen hieraan veranderen als hij niet helemaal goed is voor jou.

XOXO Jerka

Geef een reactie

