Things I Wanna Do This Summer

P1010803Om extra veel van deze zomer te genieten en niet alleen maar te zonnen en achter mijn pc te zitten, heb ik een lijstje gemaakt met dingen die ik graag wil doen in de warme maanden. Waarschijnlijk ga ik niet alles kunnen doen, maar ik ga echt mijn best doen!

♡ Kamperen

♡ Naar de zee gaan

♡ Roadtrip

♡ Mooi bruin worden

♡ Naar de dierentuin gaan

♡ Lots of party’s

♡ Dingen buiten mijn comfort zone doen

♡ BBQ’en

♡ Terrasjes doen

♡ Veel afspreken met vriendinnen

♡ Fotografie skills verbeteren

♡ Meer outfit foto’s maken

♡ Heel vroeg opstaan en naar de zonsopgang kijken op een mooie plek

♡ Sterrenkijken

♡ Watergevecht

♡ Summermusic playlist maken

♡ Macaroons maken

♡ Iets super exiting doen vb: skydiven, zwemmen met haaien, bungeejumpen, …

♡ Cocktailnight met vriendinnen

P1010815Heb jij leuke plannen voor deze zomer?

XOXO Jerka

Geef een reactie

