Monthly Favorites: Juni 2014

Monthly Favorites juni 2014Ik vind het heel leuk om bij andere bloggers favorieten artikelen te lezen, dus ik dacht: dat moet ik zelf ook maar eens maken! Vanaf nu (normaal gezien) op het einde van elke maand een Monthly Favorites (artikel of video).

P1010552Over de Viva Brasil Effect Nail Set van Essence heb ik al een review geschreven *klik* waarin ik zei dat deze vrolijke glitters in combinatie met nagellak niet echt fijn zijn. Ondertussen heb ik ze uitgeprobeerd in combinatie met gelnagels en ik vind ze ge-wel-dig! Als je het resultaat wil zien kan je eens kijken naar dit NOTD artikel *klik*. Spijtig genoeg zaten deze glitters in een limited edition collectie van Essence en zijn ze nu al niet meer te koop.

P1010365Micellair water was echt mijn ontdekking van 2014. Het is zo gemakkelijk en snel, voor iedereen die niet van make-up afhalen en reinigen houd is dit de perfecte oplossing! Ik gebruik het micellair water van Garnier maar er zijn ondertussen heel veel cosmeticamerken die een micellair water in hun assortiment hebben. Hier vind je een review over het micellair water van Garnier.h&m flipflopsDeze flipflops kocht ik bij H&M voor €4,95. Ze zijn niet van een super goede kwaliteit maar toch vind ik ze heel fijn. Ze zitten lekker en lopen goed. Ik draag deze vooral thuis, omdat ik niet graag op blote voeten loop en sokken of pantoffels zijn veel te warm voor in de zomer.

P1020198De 1 liter waterfles van Tupperware is ook een grote favoriet. Ik vind de zwarte kleur super mooi, eigenlijk vind ik de hele fles wel heel mooi. Deze waterfles staat altijd naast mij en gaat bijna overal mee naartoe in mijn handtas.

P1010733Als je dit artikel over mijn Marzia limited edition t-shirt gelezen hebt *klik* weet je al hoe verlieft ik hierop ben. Ik heb deze schattige, roze t-shirt ondertussen al zo vaak gedragen en ik vind hem nog altijd fantastisch.

P1010686Deze Hema notitieboekjes zijn al in een aantal artikelen voorbij gekomen. Ze zijn heel simpel en hebben leuke, opvallende kleuren. Ik hoop dat deze nog lang in het assortiment bij Hema blijven want ik wil er zeker nog meerdere kopen. Deze schriftjes kosten €2,50 per stuk.

P1020188Vita Coco natural coconut water word al een tijdje verkocht. Sinds een week verkopen ze het eindelijk ook bij mij in de Delhaize. Ik heb serieus een vreugdedansje gedaan toen ik dit eindelijk in de schappen zag liggen. Het gewone coconut water had ik al gedronken, maar de versie met ananas erbij nog niet. En deze vind ik zelfs nog lekkerder!

P1020197Op school heb ik jaren rozenwater gebruikt. Zelf thuis heb ik hier eigenlijk nooit iets mee gedaan, tot een aantal weken geleden. Als ik een dag geen make-up op heb gehad vond ik het zonde om mijn gezicht te reinigen met micellair water en dan ben ik rozenwater gaan gebruiken. Mijn huid voelt na gebruik lekker fris en zacht aan en het ruikt ook zo lekker!

P1020195Toen ik deze oude videocamera zag liggen bij het afval in onze garage heb ik hem er direct uitgehaald. De laatste tijd begin ik meer interesse te krijgen voor fotografie en voelde mij dan ook een beetje aangetrokken door deze oude camera. Ik ben volop bezig met het herinrichting van mijn kamer en het leek me leuk om deze camera als accessoire in mijn kamer te zetten.

P1020192Nog een super leuk accessoire voor in mijn kamer is deze koffiekan die ik kocht in de eco-shop (tweedehands winkel) in Leuven. Hij was maar €3 en ik vond hem zo leuk en kitscherig dat ik hem niet kon laten staan.

P1020193Als laatste favoriet deze top coat gel look van Hema. Deze top coat zorgt er echt voor dat je nagellak langer blijft zitten en hij geeft heel veel glans!

XOXO Jerka

Geef een reactie

