Interieur Inspiratie: Woonkamer

woonkamer7-tileIk zie al helemaal voor me hoe ik mijn woonkamer wil als ik alleen ga wonen. Een muur met zwarte en witte verticale strepen en de andere muren wit. De meubels vooral wit met sommige zwarte en houten elementen. En een accentkleur, die ik vaak kan veranderen. Een combinatie van heel strak en modern met klassieke spullen vind ik prachtig en zo wil ik mijn interieur ook hebben. Vandaag deel ik een paar foto’s die ik vond op Pinterest van prachtige woonkamer.

woonkamer12-tile woonkamer10-tile woonkamer9-tile woonkamer5-tile woonkamer3-tile woonkamer2-tileb5889d198373cdd9eb3e5e83aa2d520b-tilewoonkamer13

Als je meer interieur inspiratie wil zien, kan je altijd een kijkje nemen op mijn Interieur bord op Pinterest!

Ook heb ik artikelen gemaakt over interieur inspiratie voor de slaapkamer en badkamer.

XOXO Jerka

 

  1. Pingback: Interieur Inspiratie – Kitchen | Jerka's Beauty

Geef een reactie

