New In: Bikini H&M

image

Nieuwe bikini’s kopen is niet zo makkelijk voor mij. Broekjes vind ik altijd direct, maar topjes… Veel te klein, niet genoeg support, onconfortabel en ga zo maar door! Bij H&M zag ik deze prachtige zwarte bikini. De maten van de bikinitopjes bij H&M worden niet weergegeven in cupmaten en dat maakt het nog eens extra moeilijk om de juiste maat te vinden. Zin in passen had ik niet dus maakte ik het mezelf nog een beetje moeilijker…

image

Het broekje past perfect en kan je makkelijk combineren met een ander topjes. Je moet het wel zelf vastmaken met een knoop aan de zijkanten, heel
mooi maar niet zo heel handig vind ik. Er hangen gouden kraaltjes aan de uiteinden van de touwtjes, leuk detail! Aan de voorkant van het broekje hangen franjes, die ook terugkomen op het topje.

image

Het topje past niet zo perfect… Het is net te klein en geeft ook niet genoeg support :(. Het word dus geen topje dat ik naar het strand ofzo ga aandoen maar alleen voor thuis ga gebruiken. Buiten dat het een beetje te klein is, is
het wel echt een prachtig bikinitopje! Zwart, met franjes all over en ook weer gouden kraaltjes aan de uiteinden van de touwtjes.

image

Een heel erg mooie bikini van goede kwaliteit maar niet gemaakt voor busty girls!

XOXO Jerka

Geef een reactie

