2B Nailart Liner in Black

P1010601Ik was nog niet binnen geweest in de nieuwe Lookiss Make-up Store by Di in Leuven en op een rustig dagje shoppen besloor ik een kijkje te gaan nemen. Ik was vooral benieuwd naar de producten van The Balm, maar ik had de prijs een beetje onderschat, nog even sparen dus. Wat ik wel tegen kwam waren nailart liners van 2B en ik nam de zwarte mee.

Meestal maak ik nailart met acrylverf en een dun penseel maar ik wou ook een iets anders proberen dus kocht ik deze nailart liner. Ik kocht hem in zwart, omdat dat gewoon de makkelijkste kleur is.

P1010598De verpakking vind ik niet zo mooi. Het ziet er heel simpel uit maar ook een beetje goedkoop. Wel handig om op te bergen.

P10106015Als je de dop eraf draait komt er een lang, dun kwastje tevoorschijn. Hij pakt genoeg nagellak op, het overtollige product moet je wel van het borsteltje vegen anders kan je geen mooie, strakke lijnen maken. De lijnen die je kan maken zijn niet zo heel dun. Je kan ze wel zo dik maken als je wil door gewoon verschillende lijnen tegen elkaar te maken. Om figuurtjes te tekenen vind ik het borsteltje te lang, je kan er niet nauwkeurig mee werken.

P1010599De nagellak ik wel heel dekkend, wat een groot pluspunt is!

P1010842-tileOm lijnen mee te tekenen is deze nailart liner heel goed! Als je iets zoekt om figuurtjes mee te tekenen kan je deze best laten liggen.

Je kan de 2B Nailart Liner bij Lookiss en Kruidvat kopen voor €3,95.

XOXO Jerka

Geef een reactie

