The Harry Potter TAG

Harry Potter Tag1Mijn vriend had de laatste Harry Potter film nog nooit gezien (shame on him) dus had ik het geweldige idee om part 1 & 2 van The Deathly Hallows te kijken. Heel toevallig kwam ik een paar dagen later deze tag tegen en ik had super veel zin om hem in te vullen dus dat doe ik vandaag!

 

Favorite book?
The Goblet Of Fire. Er gebeuren zoveel verschillende en spannende dingen en er zijn zoveel nieuwe personages. Je komt ook heel veel te weten over het verhaal. Ik vond het geweldig om te fantaseren over hoe alles er uit ging zien. Deze film vind ik ook echt fantastisch om te zien hoe alles in beeld gebracht word.

Harry Potter Tag6 Favorite movie?
The Deathly Hallows part 1. Deze film vind ik het beste omdat ik het zo leuk vond dat Harry, Ron en Hermoine niet meer een hele film in Hogwarts zaten. Ze gebruiken hun toverkrachten op nieuwe manieren en dat vond ik heel leuk om te zien. (Stiekem is The Goblet Of Fire ook wel een favoriet!)

Least favorite book?
The Philosopher’s Stone, omdat dit boek meer voor kinderen is geschreven. De andere boeken zijn ‘volwassener’ en dat vind ik prettiger om te lezen.

Harry Potter Tag9 Parts of the books/movies that made you cry?
Ik heb bij verschillende momenten gehuild, maar de momenten die ik mij nog echt herinner zijn als Dumbledore en Dobbie sterven.

harry potter tag2 If you could hook up with any HP character, who would it be?
Draco Malfoy. Ik heb als sinds het begin een crush op hem, haha! Geen idee waarom want hij is een verschrikkelijke lafaard in de films en boeken.

Favorite character?
Oooh, deze is moeilijk! Als ik echt moet kiezen denk ik dat Hermoine mijn favoriet is. Er zijn sommige karaktereigenschappen die ik helemaal niet leuk vind aan haar maar de rest vind ik fantastisch. Ze heeft altijd goede ideeën en is zo slim!

harry potter tag3 What would your Patronus be?
Na een paar testn op internet kom ik verschillende keren uit op een hert, net zoals Harry. Ik zou alles doen om mensen die belangrijk voor mij zijn te helpen en beschermen.

If you could have the Resurrection Stone, Invisibility Cloak or the Elder Wand, wich one would you chose?
The Invisibility Cloak. Het lijkt me super leuk en soms ook handig om onzichtbaar te zijn. Met de andere twee dingen zou ik te veel macht krijgen en dat is gewoon niets voor mij.

Harry Potter Tag4 What house would you be in?
Bij elke test die ik ook heb gedaan kom ik uit op Griffindor en ik denk wel dat dat klopt.

If you could meet any member of the cast, who would it be?
Draco of Hermoine, ik kan niet kiezen!

Have you played any of the video games?
Nee!

Harry Potter Tag5 If you  were on de Quidditch team, wich position would you chose?
Seeker zijn lijkt mij het leukste. Je speelt een belangrijke rol in het team omdat het vangen van de Golden Snitch bijna altijd gelijk staat aan winnen.

Harry Potter Tag7 Where you happy with the ending?
Net voor het einde gebeuren er een paar dingen die ik niet zag aankomen. Maar de dood van Voldemort had iedereen wel kunnen voorspellen denk ik. Ik vond het einde op zich wel goed. Het enige dat ik een beetje stom vond was hoe Voldemort sterft: heel rustig en snel. Ik dacht dat hij een geweldige, trage, luide dood zou hebben en eigenlijk duurde het maar een paar seconden en floep, hij was verdwenen.

How much does Harry Potter mean to you?
Ik ben ermee opgegroeid dus zowizo is het een groot deel van mijn leven geweest. Ik herinner mij de eerste film in de cinema nog perfect en hoe geweldig ik dat vond! Ik heb alle films en bijna alle boeken gelezen. De films vond ik altijd zo geweldig en ik keek er ook heel hard naar uit als er een nieuwe uitkwam.

Harry Potter Tag8Ik vond het super leuk om deze tag in te vullen en heb nu weer zin om alle boeken opnieuw te lezen!

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

