Essence Eyeliner Pen extra longlasting

image

Tijdens het opruimen van mijn make-up stash vond ik deze eyeliner van Essence terug. Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht maar omdat ik deze eyeliner pen wel fijn vind review ik hem vandaag.

image

De verpakking is zwart en heeft zilveren letters. Het ziet eruit als een pen, dun en lang.

image

Als je de dop eraf haalt zie je een stevige, vilten punt. Bij veel van deze stiftjes gaat de punt heel snel uitdrogen. Ik heb deze eyeliner pen al een aantal maanden en hij is helemaal nog niet droog, awesome!

image

Er komt erg veel pigment van deze eyeliner pen, het is echt een diep zwarte kleur. Je kan mooie, preciese lijnen maken met de vilten punt, dun en dik.

image

Eyeliner breng ik niet elke dag aan. Meestal alleen als ik een feestje heb of naar een speciale gelegenheid ga. Tijdens het uitgaan kan je makkelijk beginnen zweten door het dansen en het is dan ook belangrijk dat je eyeliner blijft zitten. Met deze eyeliner pen van Essence had ik geen uitgelopen eyeliner op het einde van de nacht en hij is dus echt extra longlasting.
image

Het aanbrengen van de eyeliner ging iets moeilijker. De vilten punt is heel stevig en hij gleed niet soepel over mijn oogleden. Het is dus wel even oefenen als je niet gewoon bent om met een vilten eyeliner stift te werken.

image

Ik ben heel tevreden over deze eyeliner! Het verbaasd mij dat hij nog niet is uitgedroogd, ookal heb ik hem al een aantal maanden.

Je kan deze extra longlasting eyeliner pen van Essence kopen bij Kruidvat voor €2,39.

XOXO Jerka

Geef een reactie

