Catrice Eyebrow Stylist

P1020092Nog steeds heb ik het perfecte wenkbrauw product nog niet gevonden. Toen ik dit wenkbrauw potlood van Catrice zag liggen bij Kruidvat dacht ik dat deze misschien wel een kans kon maken. Ik heb hem meegenomen en getest!

P1020098Wat mij onmiddellijk opviel aan dit wenkbrauwpotlood is dat niet alleen de potloodpunt maar ook het borsteltje (spoolie) een dop heeft. Zelf vind ik het heel fijn als er een spoolie aan het potlood zit, en als deze dan ook nog mooi hygiënisch is afgedekt word ik helemaal blij. De buitenkant van het potlood heeft dezelfde kleur als het potlood zelf, bruin met zilveren details.

P1020104

Wat Catrice over de Eyebrow Stylist zegt: Licht uit, spot aan: het podium voor je wenkbrauwen – de Eye Brow Stylist wordt geleverd in een praktische penvorm en overtuigt met een eenvoudige, maar nauwkeurige applicatie. Het creëert perfecte wenkbrauwen dankzij de professionele borstel, die zorgt voor de poederachtige structuur op je wenkbrauwen en voor een natuurlijke resultaat. Ga nooit meer zonder je Stylist deur uit! Verkrijgbaar in drie tinten: 020 Date With Ash-ton, 030 Brow-n-eyed Peas en 040 Don’t Let Me Brow’n.

P1020093Zelf heb ik 030 Brow-n-eyed Peas, dit is een donker bruin en past perfect bij mijn haarkleur.

P1020106 De structuur van het product is nogal waxerig. Op de huid geeft dit niet zo’n probleem maar op mijn wenkbrauwharen wel. Ze gaan nogal snel aan elkaar en tegen de huid plakken, dat is niet mooi en voelt ook niet aangenaam. Als ik er wenkbrauwgel over doe is het wel grotendeels opgelost, maar toch vind ik het een beetje jammer.

P1020246 P1020247Op de twee bovenstaande foto’s heb ik niets op mijn wenkbrauwen.

P1020248 P1020250Op de twee bovenstaande foto’s heb ik de Catrice Eyebrow Stylist op.

P1020251 P1020252

Op de twee bovenstaande foto’s heb ik Catrice Eyebrow Stylist en Hema wenkbrauwgel op.

Wel brengt dit wenkbrauwpotlood makkelijk aan. Door de waxerige structuur glijd het makkelijk over de huid en kan je ook mooie, zuivere lijnen maken.

De houdbaarheid van dit wenkbrauwpotlood is wel oke. Zolang je niet over je wenkbrauw wrijft blijft alles heel goed op z’n plek zitten. Let je even niet op en wrijf je over je wenkbrauw heb je een grote kans dat je een veeg krijgt.

Deze Eyebrow Stylist van Catrice is dus wel een goed (budget!) product, maar ik blijf toch verder zoeken naar een ander product.

Als jij dit wenkbrauwpotlood zelf eens wil uitproberen kan je hem bij Kruidvat vinden voor €2,59.

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

