Mijn Agenda

image

De laatste paar maanden gebruik ik mijn gsm als agenda. Samsung heeft een standaard agenda-app die ik super handig vind en hel graag gebruik. Maar omdat ik in september terug ga studeren was het wel tijd om terug een papieren agenda aan te schaffen. Bij Hema zijn er altijd leuke agenda’s en daar heb ik mijn exemplaar dan ook gekocht. Ik wist niet goed wat ik wou en er was zoveel keuze dat ik er wel een tijdje voor het schap heb gestaan, maar uiteindelijk heb ik een agenda waar ik heel blij mee ben en die wil ik vandaag aan jullie laten zien!

image

image

Als eerste kocht ik een paar extra dingen om mijn agenda een beetje mee op te fleuren en persoonlijker mee te maken. Een doosje met 12 dunne fluostifjes, verschillende rolletjes washi tape, sticky notes met leuke tekstjes en figuurtjes op en bookmarks. Ik ben van plan om nog een keer naar de Hema te gaan en nog extra dingetjes te kopen. Het maakt je agenda heel persoonlijk en dat vind ik super leuk.

image

De buitenkant van de agenda is van een grijze stof. Er staat heel subtiel 14-15 in gedrukt en je hebt een zwarte elastiek waarmee de agenda goed gesloten blijft. Ik vind deze grijze kleur heel mooi en vind het ook een leuk detail dat het stof is en geen plastiek.

image

Op de eerste pagina van de agenda staat alleen maar 2014-2015, saai dus! Ik heb het een beetje opgevrolijkt met washi tape en fluostiftjes. Ik vind het nog een beetje te leeg dus ik ga er waarschijnlijk nog foto’s inplakken van familie en vrienden en een mooie qoute erbij schrijven.

image

Op de volgende pagina kan je persoonlijke gegevens invullen en daarnaast heb je een paar pagina’s waar je verschillende notities kan opschrijven.

image

Een overzicht van 2014 en 2015.

image

Heel erg handig: een uurrooster voor school. Ik gebruik deze altijd heel graag! Er zijn meerdere pagina’s dus als je uurrooster veranderd heb je nog plaats om het opnieuw in te vullen.

image

Of ik deze pagina’s ga gebruiken weet ik nog niet. Je kan hier je cijfers van toetsen, taken en examens op invullen. Misschien probeer ik het de eerste wekn van school en zie ik wel of ik het handig vind of niet.

image

image

Waar ik vooral op lette tijdens het kopen van een agenda waren deze pagina’s. Een overzicht van elke maand. Ik vind het heel handig om hier alle belangrijke dingen op in te vullen, het super makkelijk om zo een goed zicht te krijgen over je maand.

image

Dit zijn de pagina’s die het grootste deel van de agenda in beslag nemen: de weken. Voor mij is er genoeg plaats om vanalles op te schrijven en ik vind het ‘thema’ ook heel mooi, lekker simpel zwart-wit. Heel leuk ook om te costumizen met felle kleurtjes.

image

Op het einde van de agend heb je nog een paar lege pagina’s waar je notities en adressen kan opschrijven.

image

Ik heb zelf leuke bookmarks in de agenda geplakt op de plaatsen die voor mij het handigst zijn.

Ik ben heel erg blij met deze agenda van Hema en ga zeker veel plezier hebben om hem helemaal te personaliseren en leuk te maken!

Werk jij liever met een digitale agenda of blijf je bij de basics en gebruik je een papieren agenda? Ik gebruik nu een combinatie van de 2, dat vind ik het fijnste!

XOXO Jerka

Geef een reactie

