Essence get BIG! Lashes Volume Boost Mascara

P1020118Ik koop niet vaak twee keer dezelfde mascara opnieuw, als ik dat wel doe wilt dat zeggen dat ik hem echt goed vind. Ongeveer een jaar geleden kocht ik de get BIG! lashes Volume Boost Mascara van Essence voor de eerste keer en ik vond hem toen echt geweldig. Omdat ik een paar weken geleden niet wist welke mascara ik nu weer eens ging kopen en ik Γ©cht een nieuwe nodig had, kocht ik deze mascara van Essence opnieuw. Ik vind hem nu nog steeds heel goed dus dacht ik dat het wel leuk was om deze te reviewen.

P1020120

Wat Essence zegt over deze mascara: Volume, volume, volume! De get BIG! lashes Volume Boost Mascara voegt diepte toe aan je wimpers, elke keer als je het aanbrengt. De vezels van het megagrote, ronde borsteltje bereiken zelfs de kleinste haartjes en bedekken elke wimperhaar zonder deze te verzwaren. Aanbrengen is kinderspel; in slechts enkele seconden ben je verzekerd van een adembenemende look! Opthalmologisch getest.

De verpakking van deze mascara is vrij groot en dik. Het past wel bij de naam van de mascara! De huls is glanzend zwart met opvallende gele en roze letters.
Er is ook een waterproof versie van deze mascara, ook eentje die je wimpers extra zwart maakt en ook eentje die je wimpers meer volume en krul geeft. Ze zijn alle 4 alleen verkrijgbaar in zwart.

P1020121Als je het borsteltje uit de huls haalt zie je direct dat deze ook heel groot is. Ik heb hiermee dat ik veel mascara op mijn oogleden krijg en dat is wel een beetje vervelend. Aan de onderkant van het borsteltje zit er vaak een beetje te veel mascara, dat moet je wel altijd afvegen aan de zijkant van de opening anders krijg je makkelijk klontjes. Op het borsteltje zelf zit er niet te veel en niet te weinig product, net goed! Het borsteltje is gemaakt uit heel veel kleine haartjes en heeft een ovale vorm.

P1020447-tileDit is het resultaat van de get BIG! lashes Volume Boost Mascara van Essence op mijn wimpers. Ik breng Γ ltijd twee laagjes mascara aan, omdat ik dunne en weinig wimpers heb en met twee lagen krijg ik gewoon een beter effect.

Door het grote borsteltje met veel haartjes worden alle wimpers goed gekamd en gespreid. Na twee laagjes zie je duidelijk dat er meer volume is en mijn wimpers zijn ook een stuk langer! Ook zijn er helemaal geen klontertjes.

Ik ben nog altijd blij met deze mascara van Essence, hij doet zijn werk goed en brengt makkelijk aan.

Deze get BIG! lashes Volume Boost Mascara van Essence kan je bij Kruidvat kopen voor €2,39.

XOXO Jerka

Geef een reactie

