NOTD: All Orange Everything

P1020444Na het veel te lang uitstellen van nieuwe gelnagels te zetten, heb ik er toch eindelijk weer nieuwe. De laatste tijd heb ik een kleine verslaving aan oranje en koraal en dat zie je ook terug op mijn nagels. Ze zijn namelijk gewoon allemaal oranje! Op mijn ringvingers en duimen heb ik een ombre gemaakt met onderaan een donkerder oranje, bijna rood en aan de bovenkant dezelfde kleur die ik op de rest van mijn nagels heb, een bijna neon oranje. Mijn pink, middenvinger en wijsvinger heb ik versierd met gouden studs en diamantjes.P1020442P1020433P1020436P1020437P1020439P1020440P1020441P1020445

XOXO Jerka

Geef een reactie

