Interieur Inspiratie – Kitchen

Keuken9-tileIk vind mijn kamer inrichten heel erg leuk en kan dan ook niet wachten tot ik alleen ga wonen en een heel huis zelf kan inrichten. Ik heb eerder al artikelen gemaakt over interieur inspiratie voor de woonkamer, badkamer en slaapkamer en van die ruimtes heb ik al een goed idee wat ik wil qua inrichting. Voor de keuken is dat niet zo, ik hou van industriële elementen maar ook van heel modern en strak. Een gezellige keuken met vrolijke kleurtjes vind ik ook heel mooi. Ik weet dus helemaal niet wat ik wil en daarom vind ik het zo fijn om ideeën op te doen en inspiratie te zoeken. Zo kan ik kijken of ik misschien allemaal verschillende stijlen kan combineren of toch meer naar één stijl neig.

Keuken11-tile Keuken7-tile Keuken5-tile Keuken3-tile Keuken1-tileKeuken13

XOXO Jerka

Geef een reactie

