W7 In The Nude Palette

P1020599De Naked paletten van Urban Decay zijn ondertussen bij elke beautylover wel bekend. Spijtig genoeg zijn ze redelijk duur en dus niet voor iedereen betaalbaar. Hoe graag ik ook een écht Naked palette wil, vind ik het toch wel heel veel geld. Maar er is een oplossing! Het merk W7 is de laatste tijd heel bekend geworden in beautyland, namelijk omdat ze super betaalbare dupes van de Naked paletten op de markt hebben gebracht, die ook nog eens van goede kwaliteit zijn. Eerst kwam het In The Buff palette uit, een dupe van Naked 2. Nu hebben ze ook een dupe van het Naked 3 palette, namelijk het In The Nude palette en dit palette ga ik vandaag reviewen!

P1020593Ik heb het Naked 3 palette niet, dus ik kan ook niet goed vergelijken. Maar na een paar foto’s te bekijken van het echte Naked 3 palette zag ik al onmiddellijk dat W7 echt zijn best heeft gedaan om hun In The Nude palette op Naked 3 te laten lijken. De verpakking heeft dezelfde vorm, is beige/roze met gouden letters erop en heeft hetzelfde kreukel effect.  Het materiaal is een soort blik, heel dun metaal. Het ziet er niet echt stevig uit maar ik vind deze verpakking wel heel mooi.

P1020606Op de achterkant vind je de ingrediënten en de namen van de oogschaduws.

P1020588De binnenkant van dit oogschaduwpalette lijkt ook heel hard op Naked 3. De oogschaduws hebben een smalle, lange vorm en onderaan vind je een kwast.

P1020600P1020601Het kwastje heeft langs 1 kant een sponsaplicator en langs de andere kant een echt kwastje van haartjes. Dat echt kwastje is wel fijn om de oogschaduw mee aan te brengen, maar als je wil blenden moet je toch nog een andere kwast hebben.

P1020582P1020590In dit oogschaduw palette vind je veel roze tinten, maar ook koper en bruin. Er zijn in totaal 12 verschillende oogschaduws.

P1020865P1020753Dit zijn de swatches. De pigmentatie is niet top, maar wel goed! Alleen de eerste kleur, Latte, zie je niet echt terug. De matte kleuren hebben ook minder pigmentatie dan de kleuren met shimmer, maar dat is altijd wel zo. Ik ben er blij mee!

Een heel goed, betaalbaar palette dus! In België spijtig genoeg niet verkrijgbaar maar op verschillende Nederlandse webshops wel. Ik heb mijn palette besteld op beauty88.nl voor €7,99.

P1020592Heb jij een écht Naked palette, of ook een fijne dupe?

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

