Sleek i-Divine Bad Girl palette

P1020633Mijn aller eerste Sleek i-Divine palette! Ik heb heel lang getwijfeld over welk palette ik echt wou kopen en eindelijk heb ik een beslissing gemaakt en het ook gelijk besteld: het Sleek i-Divine Bad Girl palette. Ik heb zoveel goede reviews over deze paletten gelezen dat ik er wel eentje moest kopen. Ik ben dan maar gegaan voor het palette met de kleuren die mij het meest aanspreken en die ik nog niet heb ik andere paletten. Ik review het Bad Girl palette vandaag voor jullie!

P1020610Het palette komt in een kartonnen doosje, dit doosje is bij elk i-Divine palette hetzelfde, alleen veranderd de naam natuurlijk. Heel handig, want zo kan het palette zelf minder snel beschadigd worden. Voor nu hou ik het doosje nog rond het palette als ik het opberg, maar misschien ga ik dat later een beetje irritant vinden als ik het er telkens uit moet halen voor gebruik.

P1020615Op de achterkant van het kartonnen doosje vind je de naam en nummer van het palette en de ingrediΓ«nten die in de oogschaduw zitten.

P1020619En zo ziet het palette er uit. Matt zwart met in blinkende zwarte letters Sleek MakeUP erop. Ik vind het er heel mooi en simpel uitzien en zeker niet goedkoop. Het palette voelt ook stevig aan.

P1020622Op de achterkant van het palette vind je opnieuw een beetje informatie.

P1020636De mooie oogschaduws in het palette!

P1020627Er zit een doorzichtig plastiekje in het palette met daarop de namen van de oogschaduws.

P1020648En zoals bij heel veel oogschaduw paletten, een spons applicator die ik helemaal nooit ga gebruiken.

P1020630Wat ik waarschijnlijk wel veel ga gebruiken is de grote spiegel die in het palette zit. Super handig om je make-up aan te brengen of bij te werken als je niet thuis bent.

P1020631P1020632Boven de oogschaduws zonder flits en onder met flits.

P1020885P1020889

Bij de swatches was ik blij verrast! Bij andere reviews had ik natuurlijk al gezien dat het pigment van deze Sleek paletten goed is, maar wanneer ik ze zelf swatchte was ik toch verbaasd over de goede kwaliteit van deze oogschaduws. Ze zijn romig en helemaal niet poederig, glijden goed over de huid en zijn ook makkelijk uit te blenden. In mijn ogen is dat een perfecte oogschaduw! De kleuren zijn geswatcht nog mooier dan in het palette, vind ik persoonlijk, en ik kan echt niet wachten om hier verschillende looks mee te maken. Mijn favoriete kleuren zijn Blade (die glitter!!!), Intoxicated, Obnoxious, Twilight en Rebel. Ik werk de laatste tijd vooral met nude tinten en dit palette heeft mij echt weer enthousiast gemaakt om met die mooie, felle blauwe, paarse en bordeaux tinten te werken!

Ik vind dit palette absoluut geweldig en het zal zeker niet mijn laatste palette van Sleek zijn!

Ik heb dit Sleek i-Divine Bad Girl palette voor €9,99 op beauty88.nl gekocht.

Welke Sleek paletten heb jij?

XOXO Jerka

  1. Amy

    Ik heb dit palette ook en gebruik het erg vaak, het is mijn go to palette voor smokey eyes. Het Original palette is ook echt een aanrader!

Geef een reactie

