ELF Shimmering Facial Whip

P1020973Crème oogschaduw, crème blush, vloeibare highlighter, … deze producten hebben mij nooit echt aangesproken. Ik heb al een redelijk vette huid en om daar dan vloeibare producten op de smeren lijkt me gewoon geen goed idee. Maar na het lezen van een paar enthousiaste reviews over de Shimmering Facial Whip van ELF werd ik zelf toch ook benieuwd. Een paar dagen later en een paar euro’s armer heb ik twee kleuren van de vloeibare highlighter in mijn stash.

wpid-wp-1410443474664.jpegHet product zit verpakt in een plastic tube en die tube word nog eens extra verpakt met harde plastic en karton. Op dat kartonnentje vind je informatie over het product, zoals de kleur en voor wat je het product kan gebruiken.

wpid-wp-1410443510600.jpegHighlights eyes, lips en cheeks staat er op, een veelzijdig product dus!
wpid-wp-1410443549810.jpegOp de achterkant vind je nog meer informatie en ook de ingrediënten.
wpid-wp-1410443586700.jpegELF heeft in totaal 5 verschillende kleuren van dit product. Ik heb 1207 Golden Peach en 1203 Persimmon.
wpid-wp-1410443613283.jpegDe tubes zijn gemaakt van flexibel plastic met zilveren details en hebben een witte draaidop.
wpid-wp-1410443639177.jpegOp de achterkant vind je weer de  ingrediënten.
wpid-wp-1410443662176.jpegHet product komt door deze smalle uiteinden, heel makkelijk om te doseren!
wpid-wp-1410443712104.jpegBij de swatches merk ik onmiddellijk dat dit product niet super vloeibaar is. Ik had verwacht dat het van mijn hand ging lopen maar dat is helemaal niet zo. Het heeft eerder een romige, iets dikkere structuur.

wpid-wp-1410443753902.jpeg wpid-wp-1410443768522.jpegHier heb ik de highlighter uitgesmeerd. Boven zonder flits en onder met flits. De roze highlighter heeft wel heel erg veel pigment! Misschien is die dus ook niet echt geschikt om als highlighter te gebruiken maar eerder als blush.
wpid-wp-1410443810283.jpegGolden peach breng ik aan op mijn jukbeen. Ik zet een paar stipjes en blend ze in mijn huid met mijn vinger.
wpid-wp-1410443832374.jpegEn dit is het resultaat. De highlighter laat een mooie, gouden glans achter op mijn jukbeen.
wpid-wp-1410443867501.jpegOnder de highlighter breng ik Persimmon, de roze kleur aan. Ook in eerst in stipjes, net iets meer omdat de roze kleur wel iets meer mag opvallen. En dan blend ik dit weer uit met mijn vinger.
wpid-wp-1410443895442.jpegHet resultaat is heel subtiel en ik vind dat de kleur heel mooi bij mijn huidskleur past. Ook zie je een subtiele shimmer.
wpid-wp-1410443941971.jpegHier zie je Golden Peach als highlighter, daaronder Persimmon als blush en daaronder een bronzer.

Ik ben heel blij met het resultaat! Het product blend heel goed in de huid en de shimmer vind ik prachtig! Persimmon vind ik niet echt geschikt als highlighter en ik zal deze kleur dan ook alleen gebruiken als blush. Golden Peach vind ik prachtig, ik hou heel erg van gouden highlighter!
Het enige nadeel aan deze producten is het aanbrengen. Het duurd langer om het product uit te blenden en het vraagt meer moeite dan een poeder product. Daarom zal ik op een normale dag ook rapper een poeder product gebruiken. Deze vloeibare highlighters zal ik er zeker wel bijnemen als ik veel tijd heb om mij op te maken.
wpid-wp-1410443972990.jpegDeze fijne Shimmering Facial Whips van ELF kan je bestellen op de site voor maar €1! Héél erg budget dus maar ook zeker van goede kwaliteit.

XOXO Jerka

Geef een reactie

