Back To School

image

Momenteel lig ik in de zetel (eindelijk) de film van F.C. De Kampioenen te kijken. Het is dinsdagmiddag en ik kom net terug van mijn eerste les aan de hoge school. Ik ben gisteren begonnen met een paar uurtjes introductie en vandaag begon het echte werk, de eerste les!

Na een jaar geen school en ook geen werk ben ik dus gisteren begonnen aan de hoge school. Ik was verschrikkelijk nerveus maar dat was eigenlijk nergens voor nodig. Maandag begon de introductie in een aula waar het hele 1ste jaar voedings- en dieetkunde zat, dus ik kon al eens rondkijken met wie ik de volgende jaren zal doorbrengen.

Vandaag begon mijn eerste les communicatie, samen met ongeveer 25 anderen waarmee ik in de klas zit. Nog niet Γ©cht les, het was meer de klas een beetje leren kennen. Al mijn nervositeit voor niks want het zien er allemaal leuke mensen uit!

Om half 6 deze avond heb ik weer les. Ik heb nu dus een mega springuur van 4 uur en half!

Ik kan niet beloven dat ik elke week 3 artikels online ga krijgen omdat school natuurlijk voor gaat. Ik heb ook al gemerkt dat ik in het begin extra mijn best moet doen omdat ik toch wel een aantal dingen uit het middelbaar vergeten ben. Veel studeren de volgende weken dus!

image
Ben jij met een nieuwe opleiding begonnen?

XOXO Jerka

Geef een reactie

