MUA Undress Me Too Eyeshadow Palette

P1020666Een tijd geleden schreef ik een review over het Undressed palette van MUA, dat een heel betaalbare dupe is van het Naked 1 palette. Na verschillende uitverkochte schappen van MUA bij Kruidvat heb ik eindelijk ook de dupe van het Naked 2 palette kunnen bemachtigen, namelijk het Undress Me Too palette. Zou dit palette mijn hartje kunnen veroveren, net zoals het Undressed palette?

P1020657De verpakkingen van MUA vind ik niet echt fantastisch. Ze zien er toch een beetje goedkoop uit, maar ja het is dan ook helemaal geen duur merk. De verpakking van dit Undress Me Too palette ziet er bijna helemaal hetzelfde uit als dat van het Undressed palette, het enige verschil is de witte kleur die het palette nu heeft. Wat ik wel heel fijn vind aan deze verpakking is dat de bovenkant doorzichtig is, je ziet dus onmiddellijk welke kleuren je krijgt.

P1020658Op de achterkant van het palette vind je een beetje informatie, zoals de namen van de oogschaduws en de ingrediΓ«nten.

P1020660In het palette vind je 12 verschillende kleuren oogschaduws. Wat er ook in zit, is een dubbelzijdige sponsapplicator. Ikzelf gebruik deze kwastjes nooit en gooi ze meestal ook meteen weg. Maar ik kan begrijpen dat dit voor sommige mensen wel een pluspunt is aan dit palette.

P1020663fgegfDe 12 kleuren in dit palette zijn allemaal nude tinten. De meeste oogschaduws hebben een glans, alleen de 5de kleur op de bovenste rij en de 6de kleur op de onderste rij hebben een matte finish. Ik hou van shimmery oogschaduws maar heb toch graag ook een matte kleur in een look. Daarom had ik liever een paar matte kleuren meer gezien in dit palette.

P1020869Dit is de bovenste rij uit het palette. En opnieuw ben ik heel verbaasd over de goede pigmentatie. Zelfs Lavish, de matte kleur, vind ik heel mooi gepigmenteerd!

P1020871En dit is de onderste rij van het palette. Wauw, wauw, wauw, wat zijn die shimmery kleuren prachtig! Corrupt, ze matte zwarte kleur valt wel een beetje tegen. Je kan hem opbouwen om een betere pigmentatie te krijgen, maar je kan hem dan niet echt egaal aanbrengen, hij blijft er heel vlekkerig uitzien. Uit de 5 andere kleuren op deze rij kan ik echt geen favoriet kiezen, ze zijn allemaal zo mooi!

Alle oogschaduws zijn romig en brengen heel makkelijk aan, ze glijden echt over de huid! Blenden gaat ook heel goed. Bij sommige budget paletten heb je al snel dat tijdens het blenden de kleuren te fel in elkaar overlopen en je eigenlijk geen verschil meer ziet, bij dit palette is dat helemaal niet het geval.
Ik denk dat het vrij duidelijk is dat ik ook over dit palette van MUA weer heel enthousiast ben! Ik denk zelfs dat ik dit palette nog mooier vind dat het Undressed palette.

P1020668Als je dit Undress Me Too palette van MUA nog niet in je bezit hebt en je van mooie nude tinten houd, moet je dit palette zΓ©ker kopen! Voor €5,99 is het al van jou en je kan het vinden bij de geselecteerde Kruidvat filialen die MUA verkopen.

XOXO Jerka

Geef een reactie

