MUA Nagellak in Natural Days

P1030360Een nagellak van Make Up Acadamy had ik nog nooit eerder geprobeerd. Ik heb er ook nog niet echt veel reviews over gelezen, dus ik was heel benieuwd naar de kwaliteit. Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte nude nagellak dus ik nam een lichtroze kleur mee, Natural Days!

P1030363De verpakking van de MUA nagellak lijkt heel erg op Essie nagellak, alleen zijn de potjes van MUA een beetje kleiner. Dit kan wel een beetje lastig zijn als je Essie lakjes in je stash hebt, want dan kan je de twee merken heel makkelijk door elkaar halen.
Het is een glazen flesje met MUA erin gegraveerd. De dop is wit.

P1030374Het borsteltje is redelijk smal. Voor mij is dit geen probleem omdat ik hiermee ook heel goed kan lakken. Maar sommige mensen hebben toch liever een dikker borsteltje waarmee ze in 2 of 3 stroken de hele nagel hebben gelakt.

De structuur van de nagellak vind ik eigenlijk perfect. Niet te stroperig en ook niet de vloeibaar.

P1030304 P1030302 P1030298Ik heb 3 lagen moeten aanbrengen voor een mooie dekking. Dat was wel een beetje lastig want deze nagellak droogt niet zo heel snel. Ik moest dan ook een hele tijd na het aanbrengen voorzichtig zijn dat ik nergens tegen botste of ik kon opnieuw beginnen. De houdbaarheid is op mijn slappe nagels heel goed, pas op de derde dag begon de nagellak te chippen.
P1030310De perfecte nude kleur is dit zeker niet voor mij, maar ik vind hem toch wel heel erg mooi. De kleur is heel licht roze, bijna wit en daar hou ik wel van! Dit is zeker niet mijn laatste nagellak van MUA!

P1030375Je kan deze nagellak bij het MUA schap in de geselecteerde Kruidvatfilialen kopen voor €2,49.

XOXO Jerka

Eén reactie

Geef een reactie

